Καλώς ήλθατε,
Επισκέπτης
|
|
Giannits τελικά αυτή είναι μια δική μου παραλλαγή... σωστή παραπληροφόρηση είμαι.
Η σωστή ιστορία, ότι έβγαλα από αγγλικούς υπότιτλους: \"¸νας άντρας σώζει ένα άλλο άντρα που βούλιαζε μέσα σε μια γλοιώδη λιμνούλα, θέτοντας έτσι σε κίνδυνο τη δική του ζωή. Εξαντλημένοι και οι δύο τώρα βρίσκονται ξαπλωμένοι στην άκρη της λίμνης. Αυτός που διασώθηκε λέει: \"Ηλίθιε! Γιατί το έκανες αυτό; Εκεί μέσα ζω.\" Ο πρωταγωνιστής συνεχίζει και εξηγεί ότι \"προσβάλθηκε\". Ωραίες οι ρωσικές ιστορίες. |
Το καλό σου το καλό μου
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Εντάξει βρε Φοινίκη,το νόημα το έπιασες πάντως....
Οι λεπτομέρειες όντως την κάνανε πολύ καλύτερη! (Νομίζω οτι κάπου την έχω ξανακούσει,οταν μπορέσεις στείλε μου pm να μου πεις που τι βρήκες)... |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Φοινίκη έγραψε:
Το θέμα των βασικών αρχών πάνω στις οποίες ενεργούν οι διάφορες δυτικές φιλανθρωπικές οργανώσεις με ενδιαφέρει πάρα πολύ. ¸χω την αίσθηση πως είναι λανθασμένο αλλά δεν κατάφερα ακόμα να καταλάβω γιατί. Το μόνο που ξέρω είναι ότι κάθε φορά που διαβάζω κάποιες από τις σελίδες τους στο ίντερνετ, φεύγω με αρνητική διάθεση. Αν γνωρίζεις κάποια κείμενα πάνω σ' αυτό το θέμα φώτισε μας. Ειδικά αν δεν αφορούν αποκλειστικά τη δυτικό-ανατολική σύγκρουση αξιών. Εγώ να σας φωτίσω; ΧΕ ΧΕ... Δε γνωρίζω κανένα συγκεκριμένο κείμενο. Προς το παρόν τουλάχιστο, είμαι μόνο ενημερωμένος για ένα προβληματισμό που αφορά ειδικά το αντικείμενο της \"Διεθνούς Αμνηστίας\" (τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, όπως περιγράφονται στην Οικουμενική διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου) και μπαίνει σε νερά πολύ βαθιά για μένα αλλά με την ευκαιρία σας τον εξέθεσα όπως τον καταλαβαίνω και όσο πιο συνοπτικά γινόταν. (Πάντως αυτές οι θεωρητικές αναζητήσεις μικρό πρακτικό αντίκρυσμα έχουν κατά τη γνώμη μου. Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι τα ΔτΑ είνε μια κατασκευή του δυτικού πολιτισμού, δε μπορούμε να αγνοούμε τα συντελεσμένα γεγονότα της παγκόσμιας δυτικής επέκτασης και επιρροής και της οικονομικής αλληλεξάρτησης, τα οποία με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχουν φέρει τους πολίτες τρίτων χωρών κοντά στη Δύση, κοντά στον ατομοκεντρικό πολιτισμό της και τον τρόπο ζωής της. Επιπλέον, σε συνάρτηση με τα παραπάνω φαινομενα, η νομική ζωή της διεθνούς κοινότητας έχει φέρει το μεγαλύτερο μέρος των κρατών σε θέση άμεσης ή έμμεσης αποδοχής της περί ΔτΑ (δυτικής) αντίληψης, μέσω (δεσμευτικών για τα συμβαλλόμενα μέρη) συμβάσεων και συμφώνων που παραπέμπουν στην ΟικΔιακήρυξη ή επαναλαμβάνουν τμήματά της, έστω κι αν η ίδια, κατά την επικρατούσα άποψη τουλάχιστον, δε δεσμεύει άμεσα ούτε αυτούς που την επικύρωσαν. Με αυτά τα δεδομένα, σωστά κατά τη γνώμη μου ελέγχεται η \"κατάσταση των ΔτΑ\" (από τη Δ.Α. ή οποιονδήποτε άλλον) και γίνονται παρεμβάσεις σε χώρες όπως η Κίνα, η Ινδία ή τα αφρικανικά κράτη. Το ίδιο και με τις περισσότερες μουσουλμανικές χώρες, αν και εκεί πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η μεγάλη διαφοροποίηση που υπάρχει.) Και πάλι θα πω ότι η \"Διεθνής Αμνηστία\" δεν είνε μια τυπική φιλανθρωπική οργάνωση. Οπωσδήποτε όμως, θα μπορούσαμε να την υπαγάγουμε μαζί με τις φιλανθρωπικές οργανώσεις σε μια γενική κατηγορία μορφών οργανωμένης έκφρασης αλληλεγγύης. Παρότι όπως σου είπα, δεν είμαι σε θέση προς το παρόν να συζητήσω γενικά για το θέμα των αρχών με βάση τις οποίες ενεργούν οι καθεαυτό φιλανθρωπικές οργανώσεις, νομίζω πάντως ότι θα προέκρινα μια πρακτική προσέγγιση, με βάση την παραδοχή ότι κάθε έκφραση αλληλεγγύης είναι κατ' αρχήν καλοδεχούμενη.<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: sonoro, στις: 04/06/2007 23:12 |
Και φέρε πάγο φέρε πάγο
να δεις το οινόπνευμα πώς σε κάνει μάγο
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Φοινίκη έγραψε:
Μα αν θεωρείς καλό το να προβάλεις κάτι καλό, τότε κι αυτό καλό είναι! Κάντο κι αυτό και ρίξ' το στο γιαλό! Τώρα με μπέρδεψες Φοινίκη έγραψε: αυτός που κάνει το καλό ανταμείβεται ούτως ή άλλως - είναι μεγάλη η ικανοποίηση της προσφοράς! Δηλαδή το καλό γίνεται από ανθρώπινη ανάγκη, ακριβώς όπως είναι και ανθρώπινη ανάγκη η αναζήτηση μουσικής που μας αγγίζει. Myrdel έγραψε: Αυτό στηρίζει την άποψη πως δεν μπορεί να υπάρξει η ιδέα του αλτρουσιμού...Αν γίνεται η οποιαδήποτε \"καλή πράξη\" για να καλυφθεί κάποια προσωπική ανάγκη τότε ο άνθρωπος είναι ένα άκρως εγωιστικό ζώο (δεν χρησιμοποιώ τη λέξη μειωτικά). Και άρα καλώς επιδεικνύεται η όποια μορφή \"φιλανθρωπίας\" εφόσον σύμφωνα με έρευνες η επιβράβευση ενισχύει την επανάληψη της οποιασδήποτε πράξης. Παιδιά δεν αρνούμαι ότι υπάρχει μία φυσική παρόρμηση να ανταποκρινόμαστε στην ανάγκη και τον πόνο του άλλου επειδή μας αγγίζουν ως ένα βαθμό. Παρατηρήθηκε ήδη από την Οφιλία και είπα ότι συμφώνησα. Αυτή είνε σίγουρα η ψυχική βάση κάθε έκφρασης αλληλεγγύης, είτε ατομικής είτε οργανωμένης. Μόνο που τα εγωιστικά ένστικτα είνε πολύ ισχυρότερα. Για αυτό, ναι μεν οι κοινωνίες καλλιεργούν τα αλτρουιστικά ιδεώδη, ναι μεν η ιδέα του αλτρουισμού έχει κεντρική θέση σε διάφορα ιδεολογικά συστήματα διαχρονικά, αλλά η ανταμοιβή, η ανταπόδοση είνε πάντα παρούσα. Είτε με τη μορφή της κοινωνικής επιδοκιμασίας, είτε στις θρησκείες (και) με την υπόσχεση μεταθανάτιας ανταμοιβής. Και έτσι πρέπει να είνε. Εν προκειμένω, το αρχικό κίνητρο μπορεί να είνε η συμπόνοια ή ο οίκτος αλλά η \"ικανοποίηση της προσφοράς\" που λέει η Φοινίκη επέρχεται επειδή ξέρεις ότι έχεις ενεργήσει σύμφωνα με ένα πρότυπο συμπεριφοράς που ήδη επιδοκιμάζεται κοινωνικά, και απο το οποίο θα μπορούσες να ωφεληθείς κι εσύ. Μάλιστα, η επίγνωση ότι η συμπεριφορά σου παγιώνει αλτρουιστικό πρότυπο, εν είδει άγραφου κανόνα, απο το οποίο θα μπορούσες να ωφεληθείς κι εσύ, είνε πιο καθαρή σε άλλες περιπτώσεις, όταν ας πούμε κινείσαι με ΙΧ και παραχωρείς προτεραιότητα χωρίς να έχεις υποχρέωση απο τον Κ.Ο.Κ. |
Και φέρε πάγο φέρε πάγο
να δεις το οινόπνευμα πώς σε κάνει μάγο
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.
Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: