pap έγραψε:Επείδη τα παίδια των Night On Earth αλλά και οι φίλοι τους είναι από τα πιο μεγάλα ταλέντα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα (όποιος έχει δει Ionian Jazz Ensemble, Trio,14) και του αρέσει η καλή μουσική και έχει μια αισθητική και στοιχειώδεις τρόπους θα καταλάβει...
Μπορεί και να είνε. Επιφυλάσσομαι να διατυπώσω γνώμη αφού τους ακούσω, τη συναυλία την έχασα. Εσύ όμως καλά θα έκανες να μη ξεχνάς ποτέ τη φράση \"κατά τη γνώμη μου\" για γνώμες που δεν είνε παραδεκτές πέρα από ένα περιορισμένο κύκλο.
pap έγραψε:¼πως έχει πει και ο Θανάσης κάνει τη μουσική που του αρέσει και τον ευχαριστεί αυτόν αν ήταν αλλιώς θα είχε συμβόλαιο στη Heaven και θα έγραφε για τη Βανδή. ¼σοι βρήκαν αφόρητη τη συναυλία των παιδιών και βγήκαν να καταδικάσουν όχι να πουν τη δυσαρέσκεια (που είναι και δικαίωμα τους) τους μάλλον είναι απλοί grouppies που στη μουσική του Θανάση βρίσκουν άλλοθι για να νομίζουν ότι έχουν επίπεδο... Άλλωστε όλοι αυτοί οι άξιοι μουσικοί στην Ελλάδα κινούνται μαζί και συνεργάζονται γιατί μόνο ενωμένοι μπορούν να αντισταθούν στο μουσικό οχετό της Ελλάδας και κάτι μου λέει ότι το project των Night On Earth θα πάει πολύ μάκρια και μπορεί κάλλιστα να βγει και παραέξω
Εγώ αντίθετα, θα φύλαγα το χαρακτηρισμό \"groupies\" για εκείνους που θα επιδοκίμαζαν χωρίς κανένα κριτικό αντανακλαστικό τους Night on Earth μόνο και μόνο επειδή τους επέλεξε ο Θανάσης για συνεργάτες.
Πιστεύεις όμως στ' αλήθεια ότι ο κόσμος χωρίζεται σε groupies και σε συνειδητούς μουσικόφιλους;
Η θεμελιώδης ανθρώπινη ανάγκη να ανήκουμε σε μία ομάδα, σε μία \"κοινότητα\", είτε νοερή, είτε συγκροτημένη, κινεί τον κόσμο και ο τρόπος που καταναλώνουμε τη μουσική στην εποχή της βιομηχανοποιημένης μαζικής ψυχαγωγίας δεν αποτελεί εξαίρεση. Για κανένα.
Χρήστος Γιαλαμάς έγραψε:Διαφωνώ καθέτως με άποψη που εκφράστηκε σε κάποιο από τα review του τύπου για τη συναυλία, σύμφωνα με το οποίο το κοινό του \"εντέχνου\" δεν μπορεί να εκτιμήσει την αξία τέτοιων σχημάτων. Καθένας υπόκειται στην κρίση αυτών στους οποίους εκτίθεται, θα έλεγα. Από τη στιγμή που αποφασίζεις να εκτεθείς σε ένα συγκεκριμένο κοινό, λογικά θα πρέπει να αναμένεις ότι θα κριθείς από αυτό. Διαφωνώ, επίσης, καθέτως στο ότι χρειάζεται ιδιαίτερη αισθητική ή γνώσεις μουσικής ή μουσική παιδεία ή και γω δεν ξέρω τι άλλο για να κρίνεις αν ένα καλλιτεχνικό έργο αξίζει ή όχι, είναι καλό ή όχι, είναι ταλαντούχο, εμπνευσμένο ή όχι.
Εγώ τείνω μάλλον προς την άποψη ότι η πρόσληψη, απόλαυση και κριτική της τέχνης προϋποθέτει αναγκαία κάποια κοινότητα \"γλώσσας\" και αισθητικών αξιών μεταξύ δημιουργού και κοινού.
Οι Night on Earth όμως δε φαίνονται να είναι και καμιά φευγάτη πρωτοπορία, απρόσιτη σε ένα -έστω μέσο- κοινό, πράγμα το οποίο θα δικαιολογούσε ενδεχομένως την άποψη του δημοσιογράφου στον οποίον αναφέρεσαι. ¼σο σπουδαγμένοι κι αν είνε και όσο \"έντεχνες\" και καινοτόμες προθέσεις κι αν έχουν, αφετηρία τους είνε κάποιες παγκοσμιοποιημένες πια αστικές \"λαϊκές\" μουσικές -αν συμπεράνω από όσα διαβάζω τουλάχιστον- οι οποίες κάθε αλλο παρά ξένες είνε στο κοινό του ΘΠ. Και στο κάτω κάτω, όπως σωστά παρατηρείς, από τη στιγμή που επιλέγουν να εκτεθούν σε ένα συγκεκριμένο ακροατήριο, σημαίνει ότι του αναγνωρίζουν και την αρμοδιότητα να τους κρίνει.