Καλώς ήλθατε,
Επισκέπτης
|
|
και συμπληρώνω:
...την Μάρθα να τραγουδά \"..χάθηκε η μπέρτα..\"!!! χα...χα..χα... |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
goλfω 2.3 beta
¼ταν η Γκόλφω συνάντησε τα γιαπωνέζικα manga ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΣΤΟ BIOS! Μετά τα όρη και τα άγρια βουνά, τις πλάι στο κύμα παραστάσεις, και την εμφάνισή της για δύο μόνο παραστάσεις στο Φεστιβάλ Αθηνών, η goλfω 2.3 beta έρχεται ξανά στην Αθήνα! Η παράσταση, από την Eταιρεία Θεάτρου Χώρος παρουσιάζεται, σε συνεργασία με την Εταιρεία Πολιτισμού Σύνθεση, στο BIOS, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, το Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2007. (Πρώτη παράσταση 5/2/07). Το κείμενο της «Γκόλφως», το γνωστό δραματικό ειδύλλιο του Σπ. Περεσιάδη (1894), ακούγεται αυτούσιο. Η νέα εκδοχή, με αισθητική ιαπωνικού κόμικ (manga) που φαίνεται μέσα από το κινησιολογικό και εικαστικό μέρος της παράστασης, χρήση μασκών, προβολή video και την παρεμβολή μιας σκηνής με την τεχνική του θεάτρου σκιών, παραμένει πιστή στην αυθεντική πρόθεση του δημιουργού της και βρίθει γέλιων και δακρύων. Την παράσταση συνοδεύουν, με ζωντανή μουσική, οι εκπληκτικοί «Clownski & Clownski- Βalkan street duo» - δύο πολυταξιδεμένοι και ταυτόχρονα παντελώς άγνωστοι βαλκάνιοι κλόουν που με εκπληκτική μαεστρία αναλαμβάνουν να ξεναγήσουν τους θεατές στο έργο! Λίγα λόγια για την παράσταση «Η gολfω δημιουργήθηκε από το πάντρεμα δύο πολύ ισχυρών αναμνήσεων της παιδικής ηλικίας. Από τη μια, αυτή της ελληνικής παράδοσης, έτσι όπως μας δόθηκε στο σχολικό περιβάλλον κι απ’ την άλλη, της κουλτούρας που αποκτήσαμε μέσα από τις παιδικές εκπομπές της τηλεόρασης» σημειώνει ο Σίμος Κακάλας, σκηνοθέτης της παράστασης. Πρωτοπαρουσιάστηκε από την Εταιρείας Θεάτρου Χώρος το 2004 και μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 130 παραστάσεις, περιοδεύοντας σε πόλεις και χωριά κυρίως της Β. Ελλάδας. Στο μεταξύ η παράσταση εξελίχθηκε και κατέληξε στο σχεδίασμα goλfω 2.3 beta το οποίο κέρδισε κοινό και κριτικές όταν παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών («Σχολείον», 13 και 14 Ιουνίου 2006) και νωρίτερα στο Euro Art Festival (Blagoevgrad, Bουλγαρία, 9 Μαΐου 2006). goλfω 2.3 beta Παραγωγή Εταιρεία Θεάτρου Χώρος Συμπαραγωγή (Αθήνα) Εταιρεία Πολιτισμού Σύνθεση Σκηνοθεσία - Επιμέλεια κίνησης: Σίμος Κακάλας Σκηνικά – Κοστούμια – Μάσκες: Γιάννης Κατρανίτσας Μουσική: Γεώργιος – Bandoek Αποστολάκης Σκηνοθεσία Θεάτρου Σκιών: Χρήστος Στανίσης Video Art: Μπάμπης Βενετόπουλος Οργάνωση Παραγωγής: Στέλλα Τενεκετζή Παίζουν ¸λενα Μαυρίδου (Γκόλφω, Ζήσης) Θεόδωρος Οικονομίδης (Τάσος, Κίτσος) Δήμητρα Κούζα (Άγγλος Λόρδος, Γιάννος, Σταυρούλα) μαζί τους οι Clownski & Clownski - Balkan street duo Σίμος Κακάλας (ακορντεόν), Γεώργιος – Bandoek Αποστολάκης (ηλ. κιθάρα) Γραφείο Τύπου – Επικοινωνία: Αναστασία Γρηγοριάδου (Εταιρεία Θεάτρου Χώρος, τηλ. 6976 017474) Αργυρώ Χιώτη (ΒΙΟS, τηλ. 6944 222684) Ειρήνη Πολυδώρου (Εταιρεία Πολιτισμού Σύνθεση, τηλ. 6949 079175) |
I'll tell you all my secrets
But I lie about my past So send me off to bed forever more.
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Ναί, η Μαρίνα είχε δίκιο, θα είμαστε στο Bios κάθε Δευτέρα και Τρίτη γιά το Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2007. Εγώ θα πρέπει να λείψω στις 6 και στις 25 Φεβρουαρίου αλλά το ακατάβλητο πνεύμα των Clownski δεν είναι δυνατόν να πτοηθεί από τέτοιες μικρολεπτομέρειες. Σας στέλνω και το βιογραφικό μας, αν δεν το έχετε δεί μέχρι τώρα.
Τα λέμε! Μπαντούκ Το παντελώς άγνωστο ντουέτο των Clownski & Clownski έχει να επειδείξει πολυάριθμες εμφανίσεις σε όλες τις χώρες των Βαλκανίων. Η εθνικότητά τους είναι τόσο απροσδιόριστη όσο και το ταλέντο τους, ενώ η καταγωγή τους μεταβάλλεται τόσο εύκολα όσο και η σύνθεση του ακροατηρίου τους. Διωγμένοι από σχεδόν κάθε τσίρκο και θίασο πανηγυρτζήδων ή πλανόδιων τσαρλατάνων, από το Ιάσιο της Ρουμανίας μέχρι την Αρεόπολη Λακωνίας, οι Clownski & Clownski βρέθηκαν να παίζουν στο Καφέ Σπαθάρα της Θεσσαλονίκης όταν ανακαλύφθηκαν από μέλη του Θεάτρου Χώρος. Σε μιά σπάνια επίδειξη μεγαλοψυχίας και φιλανθρωπίας το Θέατρο Χώρος τους πήρε μαζί του στο φεστιβάλ Euro Art του Μπλαγκόεβγκραντ της Βουλγαρίας, ελπίζοντας να τους αφήσει εκεί. Δεν υπολόγισαν βέβαια οτι οι Clownski & Clownski θα κατάφερναν να περάσουν τα σύνορα και να βρεθούν ξανά στη θαλπωρή του αγαπημένου τους θεάτρου, δείχνοντας το βραβείο από το Euro Art ως ένα μνημείο εσφαλμένης καλλιτεχνικής καταξίωσης. |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Ενδιαφέρουσα πληροφορία αγαπητέ Γεώργιε!
Θα είμεθα εκεί... Θέλω ακόμη να παρατηρήσω ότι το ντουέτο των Clownski & Clownski είναι εξαιρετικά γνωστό σε κάποιους κύκλους οι οποίοι θαυμάζουν απεριόριστα το απτόητο πνέυμα του. |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
PERFORMANCE \"Η Ανάποδη κλωστή\"
Πρόκειται για μια Performance όπου μέσα από ένα crescendo εναλλαγής εικόνων και δράσης ξετυλίγεται η αναζήτηση και η είσοδος μας σε έναν ιδιόρρυθμο κόσμο που μοιάζει να ακροβατεί μεταξύ ονείρου ανάμνησης, φαντασίωσης και πραγματικότητας… Μια αναζήτηση που ωστόσο διατηρεί ένα αίνιγμα. ¨¸να μυστήριο. ¸να ερώτημα για το αν ο κόσμος που μας οδηγούν οι Εικόνες που εναλλάσσονται υπάρχει η δεν υπάρχει? Αυτό γίνεται με συνδυασμένη δράση στατικών στοιχείων (εικαστικές κατασκευές) και κινούμενων ( κίνηση ) που συνιστούν μια ενορχήστρωση Εικόνων στο Χώρο. Μια συνάθροιση μουσικής και μουσικής live, Video φωτογραφίες σε κίνηση και κίνηση στο χώρο. Κάθε μια από τις Εικόνες αυτές, που εναλλάσσονται σχεδόν μαγικά, χάνεται μέσα στην ατμόσφαιρα της Εικόνας που ακολουθεί. Εικόνες τρισδιάστατες που ακολουθούν η μια την άλλη, μια ταυτόχρονη εναλλαγή χρωμάτων, καθώς κάθε εικόνα χαρακτηρίζεται από το δικό της χρώμα. ¸να ταξίδι σε ένα κόσμο όπου κάθε επιθυμία και προσδοκία μπορεί να πραγματοποιηθεί . Η Χώρα μας είναι μια Χώρα μόλις ορατή. Ο Θεατής μπορεί να οδηγηθεί σ ένα δικό του ταξίδι που ίσως συναντιέται και με το δικό μας. Μαρία Χανιωτάκη και η Ομάδα που δεν συναντιότανε ποτέ: συνεργάτες Performer Αθηνά Γκαζάνη Γιώργος Αποστολάκης (Μπαντούκ) Μάριος Τσάγγαρης Μουσική Μάριος Τσάγγαρης Γιώργος Αποστολάκης (Μπαντούκ) Video –Φωτογραφία Μπάμπης Βενετόπουλος Φωτισμοί Τάσος Παλαιορούτας Κατασκευή Σκηνικών και Ζωγραφική Σκηνικών Νίκος Δεντάκης Σωτήρης Στέλιος Υπεύθυνη Εσωτερικής Δυναμικής Ρένα Κωνσταντάκη Τα κείμενα διαβάζουν: ¼λια Λαζαρίδου, Ελένη Χανιωτάκη, Μίμης Καφούσιας Η Performance με τον τίτλο \"Η Ανάποδη κλωστή \" προγραμματίζεται να παρουσιαστεί το 2007, ενώ στη συνέχεια θα ταξιδέψει και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού. από το www.mariachaniotaki.gr/page.asp?cid=1&lang=gr ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ PERFORMANCE ART / ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΝΙΩΤΑΚΗ |
I'll tell you all my secrets
But I lie about my past So send me off to bed forever more.
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Γιώργος Καζαντζής
Faux Bijoux Label Polytropon/Universal (12/2006) Είδος ¸ντεχνο Κείμενο Χάρης Συμβουλίδης ¸ντεκα οργανικές συνθέσεις και ένα τραγούδι σε στίχους Ηλία Κατσούλη με ερμηνευτή τον Βασίλη Λέκκα περιλαμβάνει το νέο album του Γιώργου Καζαντζή. Στο Faux Bijoux (τίτλος εμπνευσμένος από ένα θαυμάσιο ποίημα της Κικής Δημουλά, που παρατίθεται αυτούσιο στο booklet) ο Θεσσαλονικιός συνθέτης επιχειρεί να διευρύνει τα ηχητικά του κεκτημένα του φλερτάροντας τόσο με το συμφωνικό στοιχείο, όσο και με τις «πειραγμένες» κιθάρες του συνεργάτη του Γιώργου Μπαντούκ Αποστολάκη. Απόπειρα καταρχήν καλοδεχούμενη, που φανερώνει έναν δημιουργό ο οποίος δεν επαναπαύεται, αλλά συνεχίζει να «ανησυχεί». Κατά την κρίση μου πάντως οι πιο αξιόλογες στιγμές της δουλειάς δεν προέκυψαν στις συναντήσεις του Καζαντζή με το καινούργιο. Ο Αποστολάκης αποδεικνύεται βέβαια εξαίρετος μουσικός, νομίζω όμως ότι η συνεύρεσή του με τον ηχητικό κόσμο του Καζαντζή συνυπήρξε, αλλά δεν συνομίλησε, όπως π.χ. δύο άτομα στην ίδια παρέα που δεν ανταλλάσσουν όμως παρά τα τυπικά μεταξύ τους. Συνθέσεις δηλαδή όπως η “Ιρτακίνα”, η “Σούγια”, το “Τέλος” και το “Νανούρισμα Της Βροχής”, χωρίς ούτε κατά διάνοια να είναι κακές αισθητικά, ακούγονται μάλλον κουμπωμένες (ίσως δε σε περιπτώσεις και αχρείαστα μακροσκελείς σε διάρκεια), μην εκπληρώνοντας έτσι τις προσδοκίες που καλλιεργούν. ¸τσι το ενδιαφέρον του Faux Bijoux μετατοπίζεται νομίζω προς τις πιο «παραδοσιακές» ας τις πω στιγμές, όπως για παράδειγμα είναι το αρκετά συμπαθητικό “Χαμένο Είδωλο”, που βρίσκει τον Βασίλη Λέκκα σε ερμηνευτικά κέφια, η πιανιστική ρομαντσάδα “Στο Ελαφονήσι”, ο λεπτεπίλεπτος οργανικός λυρισμός του “Faux Bijoux”, οι συμφωνικές πιρουέτες της “Επιστροφής”, ή το στοιχειωμένο από το μελαγχολικό ακορντεόν της Ζωής Τηγανούρια “Χωρίς Απάντηση”. Μελωδίες κοντολογίς που χωρίς να διεκδικούν δάφνες πρωτοτυπίας ή καινοτομίας κατορθώνουν να αποπνεύσουν μια σχεδόν κινηματογραφική αύρα, που κάνει το Faux Bijoux ένα αρκετά ελκυστικό σύνολο. από το avopolis<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: MeLiTzaNio, στις: 07/02/2007 22:35 |
I'll tell you all my secrets
But I lie about my past So send me off to bed forever more.
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.
Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: