Έφτασε και κατά δω ο δίσκος! Αψογη η Inner Ear!
Στο δια ταύτα τώρα:
Ο δίσκος μου αρέσει πολύ. Δεν μπαίνω στη διαδικασία να τον συγκρίνω με τα δύο magnum opus του Θανάση, το "Βραχνό Προφήτη" και την "Αγρύπνια", γιατί έχω πειστεί ότι έκει ο Θανάσης έπιασε το peak του, κατί που λογικά δε θα ξαναγίνει.Οπότε, αυτό που περιμένω από τον Θανάση, είναι ωραίοι δίσκοι και ωραία τραγούδια, όχι κάτι τόσο ρηξικέλευθο πλέον - αυτό το έκανε ήδη και με το παραπάνω.
Τι με ενθουσίασε:
- Το "Του Ερωτα και του Θανάτου" : Υπέρτατο κομμάτι, καταπληκτικοί στίχοι, super ενορχήστρωση, τρομερή ερμηνεια. Ελπίζω να το τιμήσει δεόντως στα live.
- Το "San Michelle" : Ότι είναι κομματάρα το ξέραμε ήδη, αλλά αυτή η ενορχήστρωση και αυτά τα "εμβατηριακά" κρουστά και το κλαρίνο το απογειώνουν εντελώς. Λογικά, θα είναι από τα κομμάτια του δίσκου που θα μείνουν.
- Ότι ο δίσκος έχει μια συνοχή, μια αρχή κι ένα τέλος. Κάτι που πιστεύω ότι πχ από τον "Διάφανο" έλλειπε.
- Η "Ομίχλη": Έχω μερικές ενστάσεις στην ενορχήστρωση, αλλά ο Περίδης το λέει καταπληκτικά και έχει μια ατμόσφαιρα που παραπέμπει λίγο στον "Βραχνό Προφήτη". Εχουμε δουλειά στο γλωσσάρι (Μπαμπάνης, Γκουνταμάνι
)
-Οι ερμηνείες του Φώτη (και τα κομμάτια που λέει είναι τρομερά)
-Η "Ανταρκτική".
Τι δεν με ενθουσίασε και τόσο
-Η "Ερώτηση Κρίσεως": Οκ, καταλαβαίνω το μύνημα, καταλαβαίνω (δυστυχώς) και την επικαιρότητά του, συμφωνώ κιόλας, και χαίρομαι που ο Θανάσης θέλησε να σχολιάσει μουσικά την άνοδο του φασισμού που βιώνουμε. Ωστόσο, το κομμάτι αυτό καθαυτό είναι μια χαρά για κρυμμένο κομμάτι, όχι για τραγούδι στη μέση του δίσκου.
-Το "Τα Τραγούδια που έγραψα" : Μου φαίνεται λίγο αδιάφορο και μουσικά δύστροπο κομμάτι... όχι κι άσχημο, αλλά θα προτιμούσα να έχει μπει κάποιο άλλο στη θέση του.
-Θα ήθελα λίγο περισσότερο μπουζουκομάνα στο δίσκο
(πχ, στην "Ομίχλη").
-Θα προτιμούσα λίγο πιο "τσαμπουκαλεμένο" το "Σιμούν"