Καλώς ήλθατε,
Επισκέπτης
|
|
Μα είναι δουλεια αυτή, μιά ώρα για να διαβάσω το βιβλιαράκι ρε Θανάση.
Τελικά δεν άντεξα και πήγα στο πλησιέστερο φαρμακείο για την αγορά γυαλιών πρεσβυωπίας. (ου γαρ ερχεται μόνον) |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Woven Hand έγραψε:
Αυτό το δίσκο θα το χαιροταν πολύ κι ο TOM WAITS! Ας του το στείλει κάποιος ! Να δούμε και καμια συνεργασία κάποτε |
Πέρα από τους λόφους, πέρα από τα βλέφαρα
υπάρχει τόπος και για σένα
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Λοιπόν μετά από αρκετές ακροάσεις και δεδομένου ότι η πλειονότητα των τραγουδιών μας ήταν γνωστή οπότε δε χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να γίνουν κτήμα μας παραθέτω και γω τις εντυπώσεις μου.
Ο διάφανος Ξεκινάμε πολύ όμορφα με το ήδη πολυαγαπημένο μας κομμάτι. Συγκλονιστικό από κάθε άποψη. Ενορχήστρωση τέλεια! Στίχοι και μουσική άψογοι, το λέμε εδώ και πολύ καιρό. Κατέρρευσαν όλες οι αμφιβολίες μου περί ερμηνείας Σωκράτη. Είναι πράγματι συγκλονιστικός!!!! Κορυφαία η εναλλαγή ρυθμού και έντασης από κουπλέ σε μελωδία-ρεφρέν. Μπράβο σε όλους. Περσεφόνη; Γνωστό και αυτό κομμάτι, έχουμε ήδη ανατριχιάσει σε κάμποσα live. Φοβερή η Μάρθα δίνει τον καλύτερο της εαυτό και τα συναισθήματα που δημιουργεί είναι ανάλογα αυτών στις ζωντανές εκτελέσεις. Μου άρεσε πολύ η λιτή ενορχήστρωση, σου δίνει τη δυνατότητα να εστιάσεις περισσότερο στο στίχο. Στην Αμερική Περνάμε τώρα στην χειρότερη κατά τη γνώμη μου στιγμή του δίσκου. Κατ’ αρχήν, είναι από τα κομμάτια του οποίου η studio εκτέλεση διαφέρει πάρα πολύ απ’ αυτήν που ακούγαμε στα ζωντανά. Κατ’ εμέ η ενορχήστρωση είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ, ωστόσο η επιλογή του Σωκράτη γι αυτό το τραγούδι νομίζω ότι την αδικεί. Η ερμηνεία του δε μου άρεσε καθόλου. ¸χει χαθεί κατ’ αρχήν η κορυφαία εναλλαγή (έντασης) που γινόταν μεταξύ κουπλέ και ρεφρέν. Θα έπρεπε οπωσδήποτε κατά τη γνώμη μου να υπάρχει δεύτερη φωνή στο ρεφρέν. Πολύ καλύτερο το ντουετάκι Θανάση - Μάρθας. Ειδικότερα στο ρεφρέν το αααα του Μάλαμα είναι ολίγον τι αποτυχημένο, αφήστε που στο δεύτερο ρεφρέν το μεταλλάσσει σε οοοο. Τέλος πάντων, απ’ αυτό το κομμάτι κρατάω την τέλεια ενορχήστρωση και το υπέροχο κλείσιμο. Πες μου κάτι Κατ’ εμέ, το κομμάτι αυτό είναι από τα πιο δυνατά στιχουργικά στο δίσκο για να μην πω το πιο δυνατό. Οι στίχοι είναι ειλικρινά άπιαστοι. Η μελωδία, ωστόσο, μου είναι απλώς συμπαθητική. Θα προτιμούσα επίσης να λείπει το τιραριταριριρα. Πολύ καλές οι προσθήκες του Μπαντούκ με την ηλεκτρική και το κλείσιμο. Οι μύγες βαλσαμώνονται με βαλς Ερχόμαστε τώρα στο με διαφορά καλύτερο κομμάτι του δίσκου για μένα. ΕΞΑΙΣΙΑ μελωδία. Ακούγοντας το νιώθεις πραγματικά ότι μεταφέρεσαι κάπου αλλού και αυτό κάποιες στιγμές είναι λυτρωτικό. Το απαραίτητο ψυχεδελικό χάσιμο στη μέση του δίσκου είναι όλα τα λεφτά (!!!!!!!). Μου θύμισε έντονα το «Several species of small fury animals gathered together in a cave and grooving with a pict» των Pink Floyd στο οποίο ακούγεται το μοιρολόι των εντόμων για το θάνατο μιας μύγας ύστερα από το θάνατό της με μυγοσκοτώστρα. Ειλικρινά τα συγχαρητήρια μου στη μπάντα που το εκτέλεσε. Ξανασημειώνω την υπέροχη μελωδία. Το κομμωτριάκι Συνεχίζουμε με ακόμη ένα ήδη πολυαγαπημένο τραγούδι. Ιδιαίτερα επιτυχημένη η τοποθέτησή του στη μέση του δίσκου, σώζει από μια ενδεχόμενη κοιλιά. Στιχουργικά και μελωδικά από τα καλύτερα με εξαιρετική ερμηνεία από τη Μάρθα. Θα ήθελα και το κλείσιμο από Μάρθα που γινόταν στις περσινές ζωντανές εμφανίσεις. Μπράβο σε όλους Παξιμάδια Τώρα γι αυτό το κομμάτι τι να πω. Τρομερή εικονοπλασία. Αναρωτιέμαι ώρες ώρες τι ταλέντο είναι αυτό που έχει ο Θανάσης να ζωγραφίζει με τους στίχους του κάτι υπερρεαλιστικές εικόνες που αν ήταν πράγματι πίνακες θα μας άφηναν άναυδους. Η ενορχήστρωση ωστόσο δε με ικανοποίησε. Είναι πολύ περισσότερο ρυθμικό απ’ ότι θα πρεπε πιστεύω. Τα περίεργα κρουστά το κάνουν πολύ υποτονικό το κομμάτι. Κάμμια σχέση με την κορύφωση που νιώθαμε στα lives. Κρίμα. Και σε ορισμένα σημεία πολύ αργόσυρτη η ερμηνεία του Μάλαμα. Σα να σέρνει τις λέξεις. Εν ολίγοις, πιστεύω πως το κομμάτι έχασε το μεγαλύτερο ποσοστό της δυναμικής που είχε στα lives λόγω ενορχήστρωσης. Αερικό Εξαιρετική η επανεκτέλεση. Πολύ ενδιαφέρον το ηλεκτρικό χρώμα που δίνει ο Μπαντούκ, άψογα τα σολάκια της τρομπέτας. Και μόνο γι αυτά μια τέτοια ενορχήστρωση δε φαντάζει καθόλου περιττό το ότι συμπεριλήφθηκε στο νέο δίσκο. Πολύ καλή η ερμηνεία Φώτη. 360 χλμ Λόγω καταγωγής (Λάρισα) έχω ιδιαίτερη αδυναμία σ’ αυτό το κομμάτι. Χωρίς καμμία εμφανή διαφορά εκ πρώτης όψεως από τη live εκτέλεση. Στίχος και μελωδία άψογοι. Η Μάρθα στην καλύτερή της στιγμή στο δίσκο. Η κορύφωση φτάνει στα ίδια επίπεδα με ζωντανή εκτέλεση, κάτι όχι και πολύ εύκολο. You, the_universe Και τώρα το πιο αμφιλεγόμενο κομμάτι του δίσκου αφιερωμένου στα παιδιά της Κοιλάδας, Τουλάχιστον είναι αρκετά η ενδιαφέρουσα η προσέγγιση που επιχειρεί. Μουσικά μου ταιριάζει περισσότερο στο concept της «Βροχής». Για τις εντυπώσεις μου γι αυτό χρειάζομαι αρκετό ακόμη χρόνο και διαπιστώσης.Kepp_blogging. Θα προτιμούσα το Δεύτερο Άνεμο. Ταίριαζε περισσότερο στο concept αυτού του δίσκου. Κοιλάδα των Τεμπών. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ!!!! Φανταστικό και ανατριχιαστικό συνάμα. Μ’ άρεσε η λιτότητα της εκτέλεσης. Το τραγούδι που ταίριαζε περισσότερο από κάθε άλλο στον Σωκράτη, ο οποίος και το ερμηνεύει τέλεια. Μπράβο. Για το ίδιο τραγούδι τα λέμε εδώ και κάμποσα χρόνια!!!! Ο βασιλιάς Δεδομένων των πολύ ωραίων στίχων δε θα έπρεπε το συγκεκριμένο τραγούδι να μείνει στη δισκογραφία μόνο ως ορχηστρικό. Από κάθε πλευρά εξαιρετική η ενορχήστρωση!!! Πολύ space βγήκε. Μοσχαροκεφαλή Και κλείνουμε με το αγαπημένο τραγούδι του noa. Πηγή έμπνευσης μέχρι και ένα πιάτο πατσά σε ένα πατσατζίδικο στη Λάρισα. Τα λόγια περιττεύουν. Το καταλληλότερο για κλείσιμο. Artwork Κατ’ αρχήν σαν σύνολο η έκδοση μου φάνηκε αρκετά φτωχή και περισσότερο λιτή από όσο θα έπρεπε δεδομένου και του πήχη που έθεσαν οι αμέσως προηγούμενες δουλειές και ιδιαίτερα η Βροχή. Κάποιος που δεν ενδιαφέρεται και πάρα πολύ θα διστάσει να αγοράσει το δίσκο, από τη στιγμή που μπορεί να τον κατεβάσει σε δέκα λεπτά, μιας και το βιβλιαράκι στην ουσία δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο artwork και παραείναι απλό. Δε γνωρίζω τις δυνατότητες της παραγωγής, πάντως σίγουρα περίμενα περισσότερα πράγματα. Τα εξώφυλλα παρά την ευρηματικότητά τους δε με εντυπωσίασαν κυρίως αισθητικά αλλά και σε σχέση με το περιεχόμενο του δίσκου. Μετά το άψογο artwork της Βροχής οι απαιτήσεις είχαν ανέβει πολύ. Εν ολίγοις, δεν εντυπωσιάστηκα μόνο και μόνο από την αντισυμβατικότητα του. Γνωρίζω ότι ήταν εκτενέστατο το Post. Ιδιομορφία του συγκεκριμένου δίσκου είναι ότι γνωρίζαμε την πλειονότητα των τραγουδιών και τα είχαμε ήδη ακούσει πολλάκις ζωντανά με ότι αυτό συνεπάγεται για την εντύπωση και τα συναισθήματα που σου προκαλούν. Αντί επιλόγου. Η τελική μου εντύπωση είναι πολύ διφορούμενη. Το συγκεκριμένο cd είναι λίγο κατώτερο των πολύ υψηλών προσδοκιών που μου είχαν δημιουργηθεί από τα live. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η ακρόαση της Bροχής μου δημιουργεί και ανιχνεύει περισσότερα νέα συναισθήματα και δύσκολα θα εκτοπίζεται από τον Διάφανο στο ηχοσύστημά μου. Αυτά τα ολίγα (χχχχχχ) |
Overhead the albatros hangs motionless upon the air and deep beneath the rolling waves in labyrinths of coral caves.....
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Χρήστος Γιαλαμάς έγραψε:
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η ακρόαση της Bροχής μου δημιουργεί και ανιχνεύει περισσότερα νέα συναισθήματα και δύσκολα θα εκτοπίζεται από τον Διάφανο στο ηχοσύστημά μου. Αυτά τα ολίγα (χχχχχχ) Θυμήθηκα συζητήσεις μας χειμωνιάτικες. Μη ξεχνας πως ο Διάφανος δεν είναι μπλιμπλικάς, έχει φυσικά οργανα, φωνές αφιλτράριστες κλπ κλπ. Ασε που πήγες προετοιμασμένος και γνώριζες τι θα ακούσεις Στο ζουμί.. Αμερική Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Το κομμάτι χαντακώθηκε, ο Μάλαμας δεν.. οι δεύτερες απαραίτητες, αλλα ενορχηστρωτικά μου άρεσε πολύ. Το άκυρο α α α γιατι το κρατησαν; Πες μου κάτι Χωρις το τιρατιραρι έχασε το κομματι .. Οντως συγκλονιστικό κομμάτι, η κάθε φωνή αντιπροσωπέυει επάξια και την φράση που τραγουδά. Η μελωδία, απλή και ζεστή, ζωντανή χωρίς πολλα πολλα. Απο το πρώτο ακουσμα ενιωσα να με αγκαλιάζει Παξιμάδια ΤΟ κομμάτι ισως έχει πέσει σε ταχυτητα , μαλλον το ακουγαμε πιο γρήγορο στα live Ο Μάλαμας σέρνεται. Τα κρουστά θεωρώ πως ταιριάζουν. Κοιλαδα των Τεμπων Το μόνο κομμάτι που έπρεπε να πει ο Μάλαμας, κατα τη γνώμη μου στον δισκο. Συμφωνω. Ειανι τέλειο ArtWork \"Στην απλότητα κρύβεται η ομορφιά\" Μάρεσε η κόκκινη \"κορνίζα\" στο εσωτερικό. Στα υπόλοιπα με κάλυψες Χρήστο. Τα λέμε και απο κοντά. Καλές Ακροάσεις |
Πες μου κάτι αληθινό, σαν την ερημιά αυτου που απαγχονίζεται
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
κατεμε ο μαλαμας την \"αμερικη\" την απογειωνει!!!!!δεν ξερω πως μου εχει κατσει αλλα το ακουω πιο πολυ απο ολα τα τραγουδiα τοu cd.
επισης η ενορχηστρωση του κομματιου μου αρεσει παρα πολυ. ισως ακουστει αστειο αλλα τα αααααα του μαλαμα στην αμερικη ειναι ολα τα λεφταααααα!επισης και το ωωω......χεχεεχεχ |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
επειδη ξερω τα κομματια απο τα live δεν ενθουσιαστηκα.παρα πολυ σωστη η επιλογη του μαλαμα. αρκετα καλος ο δισκος. με απιστευτες ενορχηστροσεις και ακομα καλυτερες ερμηνειες σ´'ολα τα κομματια. θα πουλησει και θα αγαπηθει πολυ.
αλλα τη βροχη δε τη φτανει. ανατριχιασα οταν ακουσα το δωρακι στο τελος του δισκου. η παρανοια η ιδια. τα σεβη μου<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: andreas_f330, στις: 09/12/2006 01:09 |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.
Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: