Καλώς ήλθατε,
Επισκέπτης
|
|
|
Διάβασα την κριτική για τη Βροχή από κάτω που θα βρείτε στη διεύθυνση που επισυνάπτω. Ο συντάκτης της εν λόγω κριτικής κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτος όχι φυσικά για το ότι δεν του άρεσε το cd στο σύνολό του, δικαίωμά του είναι να εκφράζει τα γούστα και τις απόψεις του ο άνθρωπος. Αυτό που με τσίγκλισε προσωπικά και ενόχλησε το αισθητικό μου κριτήριο, είναι πως καταπιάνεται και κριτικάρει το κοινό των συναυλιών του Θανάση, λέγοντας σε κάποια αποστροφή για \"ένα ζευγάρι καθότανε κανα δύο μέτρα αριστερά μου, μεγαλούτσικοι (προφανώς παλαιάς κοπής οπαδοί του Θανάση) με το παιδάκι τους και περιμένανε υπομονετικά. Τι περιμένανε; Ξέρω και 'γώ τι περιμένανε, μπορεί καμιά Ανδρομέδα. Αυτό που ξέρω είναι ότι σε κάποια φάση το παιδί κουράστηκε, κοιμήθηκε στην αγκαλιά τους και φύγανε κατά τη μία παρά. Βέβαια τι γυρεύανε γέροι άνθρωποι σε rock συναυλία για να είμαι ειλικρινής δεν το κατάλαβα...\" Δεν κατάλαβα δηλαδή, στην είσοδο των συναυλιακών χώρων πρέπει να μπει \"πόρτα\" που θα κόβει φάτσες και θα βγάζει συμπέρασμα; Κι αν κάποιου του έρχεται να χορεύει τσάμικα και καλαματιανά πάνω στους σκοπούς της μουσικής του Θανάση, τότε τι; Θα επεμβαίνουν τα σεκιούριτι και θα του λένε \"κάτσε κάτω, χαλάς το προφίλ του καλλιτέχνη και των ακροατών του\"; Και ποιος εντέλει θα κρίνει ποιος είναι \"ικανός\" να ακούει Θανάση και ποιος όχι; Και τι πάει να πει \"γέροι άνθρωποι σε rock συναυλία\";;;; Ξεχνάει ο κύριος μάλλον ότι το rock εν γένει μετράει κοντά μισό αιώνα ζωής και ότι αυτοί που το πρωτάκουσαν αυτή τη στιγμή μπορεί και να είναι υπερήλικες! Πρέπει μήπως να αλλάξουν γούστα λόγω ηλικίας; Αυτό συμπερασματικά σημαίνει πως και ο συγκεκριμένος κριτικός όταν σιτέψει θα ακούει άλλα από αυτά που τον εξιτάρουν σήμερα; Τι αηδίες ειν' αυτές και τι ανόητοι ρατσισμοί δεν μπορώ να καταλάβω. Η μουσική είναι μουσική και όποιος γουστάρει την ακούει, όποιος γουστάρει την απορρίπτει. Τι μας νοιάζει εμάς ποιοι, πόσοι και γιατί ακούνε Θανάση ή όποιον άλλο \"Θανάση\"; Πρέπει δηλαδή να είμαστε αυθεντίες σε κάποιο άκουσμα και να έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε, να κατακρίνουμε, να απορρίπτουμε, να περιγελούμε όποιον δε μας κάνει \"φατσικά\" και δεν κολλάει με αυτό που έχουμε εμείς στο μυαλό μας για τον \"ιδεατό\" ακροατή ενός συγκεκριμένου είδους ή ενός συγκεκριμένου καλλιτέχνη; Κι εγώ, για να μιλήσω επί προσωπικού, είμαι χρόνια \"μαλαμικιά\" και τον ακούω φανατικά. Δηλαδή, τι πρέπει να λέω όταν βλέπω να εκστασιάζονται με το μοναδικό σουξέ του \"τα μεταξωτά\"; \"Μην ακούτε εσείς Μάλαμα, μην έρχεστε στις συναυλίες του, αφήστε μόνο εμάς που έχουμε εντρυφήσει να ασχολούμαστε μαζί του\"; Συγγνώμη για το οργισμένο ύφος, αλλά τα δήθεν και τα κάπως δεν τα γουστάρω καθόλου, με βγάζουν απ' τα ρούχα μου. Αν δε βαριέστε πέστε τη γνώμη σας, μπορεί να κάνω κάποιο λάθος ή να παρανόησα, τι να πω... Αλλά ας κάνουμε τη δουλειά μας ο καθένας και ας αφήσουμε και τους άλλους να κάνουν το ίδιο... αυτά είχα να πω...
www.mic.gr/cds.asp?id=29233 |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Μια μικρη αναφορα.Το καλοκαιρι,οπως και καθε καλοκαιρι βρεθηκα χωρις να το θελω σε ενα κλαμπακι στο Πλωμαρι το οποιο επαιζε τερμα την πιο αθλια μουσικη που μπορουσαν να βρουν.Για αρκετες ωρες κοιταζα μια κοπελα γυρω στα 27 μαζι με το οχταχρονο αγορακι της το οποιο κοιμοταν ορθιο και ακουμπουσε τι κεφαλακι του πανω σε ενα σκαμπο.τα ειχα παρει στο κρανιο οπως και η κοπελα μου.Η μανα του σαλιαιζε με εναν γκομενο και το εγραφε κανονικα.Που και που το παιδακι ξυπναγε και ξεσπαγε σε κλαματα για να φυγουν.Αυτο συνεχιζοταν μεχρι της 5 το πρωι οσπου τελικα πηγαινω στην παρεα της και της λεω φιλακα.Παρε μωρη καργ**λα το παιδι και πηγαινε το για υπνι.Αυτη με τον γκομενο της με κοιτουσαν με ενα ηλιθιο ηφος σαν να λενε \"τι λεει ο εξωγηινος\".Τελικα αρχισανε να την βριζουν και οι υπολοιποι απο την παρεα.Ετσι αποφασησαν να φηγουν.Επειδη τους ξενερωσαμε δηλαδη.
Με ολα αυτα θελω να πω οτι μακαρι να ηταν το παιδακι στη θεση του αλλου.Στην αγκαλια των γωνιων του δηλαδη και να κοιμωταν υπο τους ηχους και την φωνη του θαναση |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Το διάβασα το αρθράκι και δεν είναι το μόνο σ' αυτή τη διεύθυνση με αυτή τη διάθεση πρέπει να ξέρεις, γενικά το παίζουν κάπως εκεί πέρα και συν το γεγονός πως έχουν πρόσβαση σε διάφορους καλλιτέχνες λόγω των συνεντεύξεων κλπ, νομίζουν πως έχουν πιάσει τον πάπα κι εγώ δεν ξέρω από πού και λέει ο καθείς το κοντό και το μακρύ του. Και τι σε νοιάζει ρε μάγκα αν εγώ ακούω Θανάση και είμαι πουρό (που στο κάτω κάτω και ο Θανάσης ρε παιδιά κοντά στα 50 είναι) ή αν ακούω Τρύπες και είμαι με τη γραβάτα;;;;; Τραβάει κανείς κανα ζόρι;
|
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Ksenerotoi kai anohtoi pou kratane gia ton eauto tous kai kala oti tous aresei kai oi alloi epeidh einai apla kai mono diaforetikoi den exoun dikaiwma na summetexoun. Kale ti mas lete? Den to kserame na forame stolh otan phgainoume stis synaulies. Ka8e kallitexnhs kai h stolh tou plaka 8a eixe!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sygnwmh gia ta greeklish, edw pou eimai den pairnei ellhnika. Geia se olous!!!!!!!!!!!!!! |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Ρε παιδιά, έχετε απομονώσει ένα απόσπασμα και επιχειρηματολογείτε άσχετα...... Ο άνθρωπος (ως γνώστης επι θανασικών θεμάτων) απλώς επισημαίνει το σοκ που μπορεί να προκαλέσει σε ένα παλαιό θανασικό, ο νέος δίσκος. Τα περι face control που τα βρήκατε και τα λέτε δεν μπορώ να καταλάβω. Προσωπικά τις κριτικές στο mic τις βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρουσες αλλά και καλοπροαίρετες επίσης κυρίως επειδή προέρχονται από ανθρώπους που ασχολήθηκαν πραγματικά με το περιεχόμενο του νέου δίσκου και δεν έγραψαν μια επιφανειακή κριτική αναπαράγοντας απλώς το δελτίο τύπου μόνο και μόνο για να δικαιολογήσουν το δημοσιογραφικό τους μεροκάμματο (όπως πολλοί άλλοι συνάδελφοι τους που καμία σχέση δεν έχουν ούτε με το παρελθόν, ούτε με το παρόν του Θανάση).
|
I'll tell you all my secrets
But I lie about my past So send me off to bed forever more.
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
8a diafwnhsw mazi sou Marina giati o eusyneidhtos dhmosiografos opws uposthrizeis de menei sthn kritikh ths douleias tou 8anash alla kanei kritikh gia tous akroates tou 8anash kai auto einai aparadekto.
Kai sto katw katw to kommati den einai ka8olou apomonwmeno, einai oloklhrh paragrafos pou ekfrazei empa8eia h opoia sthrizetai sta proswpika tou gousta kai sto pws 8a eprepe na moiazoun oi 8aumastes tou 8anash. Egw loipon diafwnw me auth thn taktikh kai se ena ar8ro kritikhs dhmosiografikhs de xwrane kan proswpika sxolia kai idiaitera otan einai empa8h kai toso apolyta. Kai ti endiaferei ton anagnwsth ths kritikhs ti eide o typos sth synaulia ektos apo ta tragoudia kai tous mousikous? Kai ti douleia eixe to sugkekrimeno sxolio mesa sto keimeno auto egw den to katalavainw. Ti 8elei na pei o poihths den to katalava, auto pou katalava einai pws kanei ton eksypno gia na gemisei me extra paragrafous to keimenaki tou. Kai giati krataei gia ton eauto tou kai den kserw egw gia poious allous to dikaiwma tou na pareurisketai se \"rock\" synaulies les kai to na eisai rock prepei na to deixneis kiolas opwsdhpote me barcode sto metwpo. |
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.
Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: