Βαλίδορος έγραψε:Δεν ξερω αν ο Καρρας \"καταργεί τα όρια ανάμεσα στα είδη του τραγουδιού.\" ή τα μπουρδουκλώνει, πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει....
Αν θυμάστε και την εποχή με ΠΥΞ ΛΑΞ!
Τι ήταν αυτό;
(ελαφρό)Λαϊκό(ελαφρό)Ροκ;
Δηλαδή ενα περίεργο ευάκουστο πραγματάκι... όμορφο βέβαια!
Εγω άκουσα την Πριγκιπέσα, σε ένα ταξί μέσα και σε ποιον σταθμό; Ποιόν άλλον; Derti ¸φ¸μ... εκεί που ειχα ξανακούσει το \"Τσιγάρο Ατέλειωτο\" απο το live!
Κακά τα ψέματα, ο Μάλαμας λαϊκίζει καμία σχέση το \"Δρόμοι\" με τις \"Ασπρόμαυρες ιστορίες\". Και στο κάτω κάτω βέβαια, ο Καρράς είπε τραγούδια του Μάλαμα, όχι ο Μάλαμας το \"Δηλητήριο\" του Καρρά... λέμε τώρα
!
Δεν θα ήταν ψωνίστικο από μέρους του Μάλαμα να πει:
\"Τα τραγούδια μου έχουν ποιότητα, δεν είναι για τα μούτρα σου\";;;
Εγώ θα του απάνταγα:
\"Ίσα ρε βλάκα, ναούμε
\"
Και στο τελευταίο σκυλάδικο πλέον ακούγεται η \"Πριγκιπέσα\" και το \"Τσιγάρο ατέλειωτο\", ας το face it, επιτέλους...
Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: Βαλίδορος, στις: 08/04/2009 10:46
Σωστος.
Καταρχας, αν υπάρχουν \"διαχωριστικες γραμμες\" στο ελληνόφωνο τραγούδι, μη τις πολυψάχνετε στη μουσική.
Και τα δυο χωριά στα χαμηλά του ποταμού από τις ίδιες πηγές αντλούν λίγο ή πολύ και κυρίως από την εν γένει ντόπια παράδοση.
(Ειδικά όλη αυτη η φουρνιά δημιουργών που ωρίμασε στη δεκαετία του '90, η γνωστή και ως \"γενιά των τραγουδοποιών\", είναι για τα καλά βουτηγμένη στις λαϊκο - παραδοσιακές φόρμες, μουσικούς δρόμους και ήχους, μη εξαιρουμένου του Θανάση βεβαια. Και όπως είναι γνωστό, λαϊκότροπα τραγούδια ο Σωκράτης δε ξεκίνησε να γράφει περσι, ενώ η πολύ ενδιαφέρουσα και δημιουργική άποψή του για το χειρισμο της \"παραδοσης\" αποτυπώνεται ακόμα και σε δίσκους όπως τα \"Παραμύθια\" και το \"¸να\".)
Το θέμα ωστόσο δεν είναι στη καθαρά μουσική πλευρά και στη ταυτιση του όρου \"λαϊκο τραγούδι\" με καποιες μουσικες φορμες και ήχους. Είναι στη μοιρα ενος τραγουδιου που γινεται \"λαϊκο\" κατα κυριολεξία (επιβεβαιώνοντας την αρχικη σημασία του όρου), η οποία σημαίνει ότι ο καθενας θέλει να το πιανει στο βρωμόστομά του.
Γιατί όχι;
Πρέπει όλοι οι δημιουργοί να κανουνε τις παραξενιές του Χατζιδάκι που δεν ήθελε επανεκτελέσεις των παλιών (και πιο αγαπημένων απο το κοσμο) τραγουδιών του από άλλους;
Κι αν ο Μάλαμας πήρε και το κατιτις του, είτε σε ταγάρι είτε σε γιάπικο χαρτοφύλακα, μαγκιά του. Και σε καλή μεριά.
ΥΓ. Οι πυξ λαξ της περιόδου 92 - 95 που έκλαιγαν τις χαμενες αγαπες τους με ποτισμένα στο αλκοολ ηλεκτρικα... συρτά, μου άρεσαν κι εμενα πολυ. Εκτός απο το \"Αστη να λεει\" που εδωσαν στο Καρά, έδωσαν και στο Νικο Νομικό το \"Θέλω τα ματια της να τα ξεχάσω\".
Καργα καψούρα, αλλα τουλάχιστο απο αξιους εκπροσώπους του είδους και με τη συνθετική κλάση που ειχαν οι Πυξ Λαξ στις καλές στιγμες τους