Morning Bell έγραψε:Με εκπλήσσει το πόσο κακοπροαίρετοι είναι κάποιοι από εσάς. Το άρθρο και ο συγγραφέας του θεωρούν ότι ο Θανάσης πήγε ένα βήμα μπροστά σε ένα συγκεκριμένο σημείο που αφορά την ελληνική μουσική. Είναι μια υποκειμενική άποψη. Από εκεί και πέρα ποιος είπε ότι θεωρεί τον εαυτό του γνήσιο εκφραστή της δυσκολίας και των πρωτόγνωρων αισθημάτων;;; Δεν είναι ο Θανάσης που γράφει τα άρθρα αυτά.
Λοιπόν, ο κύριος Βάκης στο άρθρο του αναφέρει τα εξής βασιζόμενος στο δελτίο τύπου που έβγαλε ο ίδιος ο Θανάσης για τον δίσκο:
\"Μιλάει για την προσπάθεια «να ανιχνεύσει καινούργια συναισθήματα, να προσεγγίσει το παράδοξο» και για τη διαστροφή του «να εστιάζει την προσοχή σε πράγματα τα οποία οι πολλοί τα προσπερνάνε, ανύποπτοι για την ένταση που κρύβουν», λες και κανείς στην τέχνη δεν ασχολήθηκε ποτέ με κάτι τέτοιο.\"
Και δεν ήταν καθόλου κακοπροαίρετο το σχολιάκι απλώς βλέπω ότι ο κίνδυνος ελλοχεύει τόσο στον τομέα της ευκολίας όσο και στον τομέα της δυσκολίας...
Άλλωστε εμένα ο δίσκος μου άρεσε! Αν και ίσως λόγω έλλειψης ιδιαίτερων μουσικών γνώσεων δε μου φαίνεται πια και τίποτα τόσο το πρωτοποριακό! Θα έλεγα απλώς ότι είναι ένα σκαλί παραπάνω απ' την Αγρύπνια. Αναμενόμενη εξέλιξη δηλαδή...
Αλλά νομίζω ότι ο συγκεκριμένος ισχυρισμός του τραγουδοποιού Θ. Π. «να εστιάζει την προσοχή σε πράγματα τα οποία οι πολλοί τα προσπερνάνε, ανύποπτοι για την ένταση που κρύβουν» βρήκε την ιδανική του απάντηση εκ μέρους του κυρίου Βάκη: \"λες και κανείς στην τέχνη δεν ασχολήθηκε ποτέ με κάτι τέτοιο\". ¼λοι οι καλλιτέχνες οι οποίοι δεν βλέπουν την τέχνη αποκλειστικά ως εμπόριο κάτι τέτοιο επιδιώκουν από την ενασχόλησή τους μ' αυτήν. Γι' αυτό και φαντάζουν ολίγον τι επηρμένες αυτές οι εκφράσεις του Θανάση ακόμα κι αν δεν τις εννοούσε έτσι.