Η παρέμβασή μου για τα \"βάτα\" είχε να κάνει μόνο με τη συγκεκριμένη λέξη.Δηλαδή ότι όντως είναι βάτα και πρόκειται για τις βατομουριές.Δεν θέλω να δίνω κάποια ερμηνεία-όταν υπάρχει-αυτών που γράφω,γιατί εκτός του ότι είναι ανόητο,έρχεται και σε αντίθεση με την αντίληψη που έχω για την τέχνη.Είναι τόσο πιο λυτρωτική όσο περισσότερα περιθώρια για συμμετοχή μας αφήνει.
Και ας πάμε στη μουσική.¸να τραγούδι,όπου ο στίχος είναι συγκεκριμένος και απόλυτα κατανοητός ,επενεργεί πιο γρήγορα και προσφέρεται για μαζικές μετακινήσεις σε γνώριμα συναισθηματικά πεδία.Επίσης,το ίδιο γρήγορα μας εγκαταλείπει.Είναι ένας δρόμος που μπορεί να έχει ανηφόρες,κατηφόρες και στροφές αλλά δεν θα συναντήσεις σταυροδρόμια,δεν θα αμφιταλαντευτείς,δεν θα κάνεις λάθος κι όταν φτάσεις στο σπίτι δεν θα βρεις το λύκο μεταμφιεσμένο σε γιαγιά.Από την άλλη μεριά,όταν ο στίχος έχει διφορούμενα και σκοτεινά μέρη(που-ΠΡΟΣΟΧΗ!- έχουν προκύψει ασυνείδητα και όχι προμελετημένα) τότε το τραγούδι είναι πάλι δρόμος αλλά έχει και σταυροδρόμια που -αν δεν φοβηθείς και γυρίσεις πίσω-μπορεί να σε οδηγήσουν είτε στο γκρεμό είτε στην πηγή με τ' αθάνατο νερό.Εδώ η συγκίνηση και η κάθαρση είναι μεγαλύτερες.Αν-τώρα- οι λέξεις βάζουν όρια και δημιουργούν μονοπάτια για να βαδίσει κανείς,η μουσική μόνη της είναι ξέφραγο αμπέλι.Είναι στέπα και ωκεανός ταυτόχρονα.Αν μπεις με την αγαθότητα του νηπίου έχεις πιθανότητες-σίγουρα πιό πολλές από τις προηγούμενες περιπτώσεις-να συναντήσεις ένα από τα μεγαλύτερα δώρα της τεχνης αλλά και της ζωής.Δηλαδή να βιώσεις εντελώς νέα συναισθήματα,να βρεις την ιδιοσυχνότητά σου.Αυτή που κάθε φορά θα σε κάνει κομμάτια.