Εκτός από το γνωστό ερπεταμφίβιο της Καρύτσας, στέλνω και ένα μικρό ενημερωτικό σημείωμα γιά όσους και όσες ενδιαφέρονται να μάθουν γιά την τύχη της μικράς φιληδόνου Αμερικανίδος Αλεξάνδρας Μαίησον. Ο φίλτατος Αλτζερνον ίσως γνωρίζει περισσότερα τα οποία μπορεί να μοιραστεί μαζί σας εν ευθέτω χρόνω, όταν ολοκληρώσει την ανάγνωση της πολυτόμου Ιστορίας του Ελληνικού Εθνους του Κωνσταντίνου Παπαρρηγοπούλου.
Η Αλεξάνδρα Μαίησον ήδη είχε δείξει το πρώτο δείγμα του ταλέντου της στις ερωτογραφίες από τον όγδοο τόμο του γνωστού μεγίστου περί ζωής και έρωτος συγγγράματος. Μετά τον κατάπλου του Μ.Α. εις την Νέαν Υόρκην και ορισμένα λαγνικά επεισόδια τα οποία αναφέρονται εις τον ένατον, έτι μη εκδοθέντα τόμον, η Αλεξάνδρα Μαίησον ολοκλήρωσε τας γυμνασιακάς σπουδάς της και ενεγράφη εις την σχολήν Καλών Τεχνών της Νέας Υόρκης, απ´όπου και αποφοίτησε με άριστα παμψηφεί. Η Αλεξάνδρα Μαίησον έγινε γνωστή διά την ζωγραφικήν της, την οποίαν εχαρακτήριζε εν ύφος εντόνως προσωπικόν και άκρως ηδονικόν. Εικονογράφησε την περίφημον πλέον Αμερικανικήν έκδοσιν του Excelsior, του αριστουργηματικού μυθιστορήματος του Σκώτου συγγραφέως Γεωργίου Μακ Γκρέγκορ, αντίτυπα της οποίας απετέλεσαν αγαπητήν καύσιμον ύλιν διά τας πυράς και συγκεντρώσεις των μελών της Κλαν εις τας νοτίους πολιτείας των Η.Π.Α. Αυτό δεν αποτελεί ανεξήγητον εξέλιξιν, αφού και ο ίδιος ο Εμπειρίκος σημειώνει διά τον Γεώργιον Μακ Γκρέγκορ οτι το τολμηρόν και παράδοξον έργο του Excelsior είχε αναστατώσει όχι μόνον τους κύκλους των φιλολογούντων, αλλά ολόκληρον σχεδόν την κοινωνίαν του Λονδίνου, καθώς και την κοινωνίαν του Εδιμβούργου και πολλούς κύκλους της ιδιαιτέρας του πατρίδος - της άκρως πουριτανικής πόλεως Aberdeen.
Μετά τιμής
Επίδαυρος Μπαντούκ
(ο αδερφός μου κοιμάται αλλά σας στέλνει τα χαιρετίσματά του)