Καλώς ήλθατε, Επισκέπτης

ΘΕΜΑ: Ειλικρινά θλίβομαι και απορώ…….

Re:Ειλικρινά θλίβομαι και απορώ��.​ 17 έτη 11 μήνες πριν, #4495

  • Κυριάκος
  • Κυριάκος's Avatar
Αγαπητοί φίλοι

όλοι όσοι επισκέπτονται αυτό το site (που με κόπο και μεράκι στήθηκε από κάποιους και μπράβο τους) αγαπούν την τέχνη του Θανάση - ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Δεδομένης της ιδιαίτερης ιδιοσυγκρασίας και σεμνότητας του καλλιτέχνη, θα έπρεπε (κατά την ταπεινή μου άποψη και σε τελική ανάλυση) να είμαστε όλοι πολύ προσεχτικοί στον τρόπο που επιλέγουμε να εκφράσουμε τα όποια συναισθήματά μας έναντι της τέχνης του και της στάσης του. Στην εποχή που ζούμε έχουμε αντιληφθεί την σημασία της ύπαρξης καλλιτεχνών σαν τον Θανάση και κάποιους άλλους, που μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού; Αν την έχουμε αντιληφθεί έχουμε τεράστια ευθύνη να αρθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να υφάνουμε ιστό γύρω από τον καλλιτέχνη έτσι ώστε να τον προστατέψουμε κυρίως από την δικιά μας αγάπη.
Η ανάγκη του να ανήκει κανείς σε μια κοινότητα που μοιράζεται ένα κοινό χαρακτηριστικό (την αγάπη προς την μουσική του Θανάση) είναι δεδομένη και εκφράζεται (από όσο έχω καταλάβει) μέσα από συναντήσεις, συνάξεις κλπ - κάτι πάρα πολύ όμορφο. Υπάρχει όμως ο κίνδυνος αυτή η καλοπροαίρετη νοοτροπία να εκφυλιστεί αργά αλλά σταθερά σε μία \"ορθοδοξία\" - κάτι που θα ήταν απίστευτα ειρωνικό με δεδομένο τον χαρακτήρα του καλλιτέχνη.
Κατά την ταπεινή μου άποψη ο μόνος τρόπος για να διαφυλάξουμε και να διαδώσουμε το χαρακτήρα της τέχνης του Θανάση είναι να αποφύγουμε κάθε προσπάθεια \"ομαδοποίησης\"/\"σεχτοποίησης\" όπως θελετε πείτε το και έκδοσης πιστοποιητικών \"Θανασικότητας\" - ανεξαρτήτως του ποιός υποστηρίζει τι και για ποιόν λόγο. Ο Θανάσης είναι ένας απίστευτα ιδιόμορφος καλλιτέχνης - τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο. Οι εκδηλώσεις λατρείας έχουν ένα όριο που δεν πρέπει να το διαβούμε - αν το διαβούμε θα χαθεί η μαγεία - ας μην γίνουμε από κοινότητα μάζα.

Φιλικά προς όλους
Κυριάκος
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:Ειλικρινά θλίβομαι και απορώ��.​ Καντε κρατει.. 17 έτη 11 μήνες πριν, #4496

  • Maria
  • Maria's Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Έμπειρος Χρήστης
  • Καταχωρήσεις: 124
  • Κάρμα: 0
Κατ' αρχήν ποιός είπε ότι τα μέλη του forum είναι επώνυμα και οι επισκέπτες ανώνυμοι? Αν ήθελαν οι admins και γενικά όσοι έφτιαξαν το site, να μην μπορούν να γράφουν οι επισκέπτες, τότε δεν θα έβγαζες και εσύ το άχτι σου... Μάλλον όμως δεν έχεις και τίποτα καλύτερο να κάνεις...
Υ.Γ.: Αν θέλετε διαγράψτε και το δικό μου μήνυμα!
Και τούτη η μέρα ας μας βρει
μ' αυτούς που αγαπούμε
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:Ειλικρινά θλίβομαι και απορώ��.​ Καντε κρατει.. 17 έτη 11 μήνες πριν, #4509

  • Enypnio
  • Enypnio's Avatar
Ρε παιδία και εγώ έχω δουλέψει γι αυτό το σάιτ και εγώ εκτιμώ την δουλειά όλων εδώ μέσα από τον Γιάννη που το ξεκίνησε και που το παιδί δεν έχει ζητήσει ποτέ δάφνες

Μαρίνα έβαλές λινκ να δείξεις την δουλειά του σάιτ και μας έδειξες κείμενα γραμμένα από τον Γιάννη που από την πρώτη στιγμή μέχρι σήμερα δεν έχει πει κουβέντα ούτε είχε το θράσος να διαγράψει ποτέ κανένα κείμενο στο παλιό φόρουμ ακόμα και όταν γινόταν προσωπικές ανώνυμες επιθέσεις στον ίδιο τον Θανάση και έχει συμβεί αυτό πολλές φορές θα θυμίσω το θέμα που είχε προκύψει με τους λαικεδέλικα και το Λαιβ ή το θέμα που είχε προκύψει με το Βιβλίο του Θωμά Κοροβίνη για τον Καζαντζίδη

Επειδή ξέρω ότι ο Θανάσης θα ανατρίχιαζε στην ιδέα ότι κάποιος μπορεί να σβήνει κείμενα σαν τον Μεταξά που έκοβε τα τριημιτόνια από τα τραγούδια για να τονίσει το Ανήκουμεν εις την Δύση

Το ότι ακούει κάποιος θανάση δεν τον εμποδίζει να ακούει άλλα είδη μουσικής Νταλάρα Κότσιρά Βανδή Στανίση Αννούλα Φλωρινιώτη και ότι άλλο θέλει και να εκφράσει λόγο γι αυτά

¸μαθα να βλέπω κάθε μουσική σε χρόνο τόπο και κοινωνική ομάδα κάθε πραγματικότητα κοινωνικά κατασκευασμένη τα όσα γράφονται εδώ μέσα με κάνει να αναρωτηθώ το πόσο η συμπεριφορά του καλλιτέχνη διαμορφώνει την συμπεριφορά του κοινού του και πόσο η συμπεριφορά του κοινού διαμορφώνει την συμπεριφορά του καλλιτέχνη μουσική και μη

Δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει η συμπεριφορά του Θανάση στην τάση χουλιγκανισμού κάποιων από εδώ μέσα όπως και στην τάση να αποφασίζουν πόσο αποδεκτές είναι οι απόψεις κάποιον ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία κρατιούνται η σβήνονται τα κείμενα

Δεν μίλησα ποτέ ανώνυμα όχι ότι λέει κάτι το ότι έχω ένα όνομα που μπορεί να το δούνε όλοι άμα πάνε στο προφίλ μου, όπως πολύ σωστά είπανε κάποιοι για κάποιους εδώ μέσα έχω και πρόσωπο και σώμα και ζωή όμως είναι λίγοι και δεν με έχουν προδώσει ούτε με έχουν λογοκρίνει.

Βρίσκομαι εκτός Ελλάδας λόγω σπουδών και από μακριά τα πράγματα φαίνονται αλλιώς όταν στο ίδιο ράφι της ελληνικής μουσικής συνωστίζονται ο Θεοδωράκης η Βανδή ο Νταλάρας η Αλεξίου το Συρτάκι η Σαβίνα και Ross Daly και τπτ άλλο και όταν στο ίδιο ράφι με την ονομασία variété française συνοστίζονται η Edith Piaf o Jacque Brel και κάθε σταρλετίτσα αποφοιτούσα από τα ακμάζοντα γαλλικά ριάλιτι Καταλαβαίνεται ότι εύκολα ξανασκέφτομαι πράγματα και απορώ με τον φανατισμό και τα στεγανά κάποιων εδώ μέσα

Χρησιμοποιώ συχνά τον όρο δεν είμαι πάοκ γιατί θεωρώ ότι με το να ακούω θανάση δεν γίνομαι μέλος σε καμία ποδοσφαιρική ομάδα να φοράω στολή να έχω ύμνο και να βρίζω όλες τις άλλες ποδοσφαιρικές ομάδες και να συναντιέμαι κάθε Κυριακή στον αγώνα στην θύρα 7 13 σουπερ 3 και τα λοιπά

Αγαπώ την ποπ μουσική γιατί είναι η μόνη που υπονομεύει το παιχνίδι της αυθεντικότητας και της διαφορετικότητας, γιατί λέει ξεκάθαρα την ιδεολογία της είμαι προιον προς πώληση.

Το ίδιο κάνουν όλες οι μουσικές που εκδίδονται φυλακίζονται σε ένα στρόγυλο πράγμα που λέγεται cd είναι προιόντα προς πώληση είτε μιλάμε για τον Τζον Κείτζ και τον Λίγγετι μιλάμε είτε για την μουσική των πυγμαίων είτε για την μαντόνα.
Κάποιοι έχουν το Θάρρος να το παραδεχτούν κάποιο κρύβονται πίσω από λέξεις όπως παράδοση πρωτοπορία διαφορετικότητα έργο τέχνης γιατί δεν θέλουν να παραδεχτούν ούτε στον εαυτό τους

Από την στιγμή που μια μουσική μπαίνει προς πώληση σε ένα κατάστημα δίσκων σε ένα πάγκο συναυλίας τηλεμάρκετινγκ νόμιμο νταοουνλοάντινγκ και το ηχογράφημα ανταλλάσσεται δια χρημάτων μιλάμε για εμπορική μουσική ασχέτως το πόσους αφορά 1 2 1000 1.000.000 (η εμπορική μουσική δεν καθορίζεται από το πόσο πουλάει αλλά από το γεγονός ότι πωλείται)

Εγώ λοιπόν το παραδέχομαι με αφορά και ο Τσαρλύ Πάρκερ και ο Γιώργος Μαργαρίτης προσπαθώ να καταλάβω το γιατί και όχι απριόρι κριτήρια ποιότητας

¼ταν ο ίδιος ο θανάσης σας λέει ότι τον ενδιαφέρει και ο Γιάνατσεκ και Μίμης Γκιουλέκας και ότι θέλει να συνεργαστει με την χάρις Αλέξιου Θεωρώ τελείως χαμένο χρόνο να τσακώνετε κανείς για τον Νταλάρα τον Κότσιρα την Αννούλα Φλωρινίωτη την Καλομοίρα ή δεν ξέρω εγώ ποιον άλλον

Βρέθηκα λογοκριμένη για πρώτη φορά στην ζωή μου… το έπαθα κι αυτό μετά συστάσεών του χωροφύλακα προς συμμόρφωση

Επίσης αφήνω ελεύθερο το δικαίωμα στο καθένα να με βρίσει όσο θέλει ότι κάνω επίδειξη γνώσεων και παρακαλώ να κρατηθούν όλα τα βρισίδια ένστολα επώνυμα ανώνυμα παράνομα με ενδιαφέρουν από κοινωνιολογικής απόψεως
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:Ειλικρινά θλίβομαι και απορώ��.​ Καντε κρατει.. 17 έτη 11 μήνες πριν, #4510

  • Σκιπίωνας
  • Σκιπίωνας's Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Συντονιστής
  • Ο Ιχνηλάτης του Βέγα
  • Καταχωρήσεις: 1415
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 1
  • Κάρμα: 25
Enypnio έγραψε:

Μαρίνα έβαλές λινκ να δείξεις την δουλειά του σάιτ και μας έδειξες κείμενα γραμμένα από τον Γιάννη που από την πρώτη στιγμή μέχρι σήμερα δεν έχει πει κουβέντα ούτε είχε το θράσος να διαγράψει ποτέ κανένα κείμενο στο παλιό φόρουμ ακόμα και όταν γινόταν προσωπικές ανώνυμες επιθέσεις στον ίδιο τον Θανάση και έχει συμβεί αυτό πολλές φορές θα θυμίσω το θέμα που είχε προκύψει με τους λαικεδέλικα και το Λαιβ ή το θέμα που είχε προκύψει με το Βιβλίο του Θωμά Κοροβίνη για τον Καζαντζίδη

Θεωρεις θρασος το οτι διεγραψα τις off-topic απαντησεις του ΦΑΝΟΥΡΗ που εγραφε με 232932 nicks? Eπισης , ποιος ζητησε δαφνες και ποιος ασχοληθηκε με το τι ακους ?Βρισκομαστε εδω επειδη αγαπαμε τη δουλεια του Θαναση

Enypnio έγραψε:
Επειδή ξέρω ότι ο Θανάσης θα ανατρίχιαζε στην ιδέα ότι κάποιος μπορεί να σβήνει κείμενα σαν τον Μεταξά που έκοβε τα τριημιτόνια από τα τραγούδια για να τονίσει το Ανήκουμεν εις την Δύση

Ελα Χριστε και Παναγια...

Enypnio έγραψε:

Το ότι ακούει κάποιος θανάση δεν τον εμποδίζει να ακούει άλλα είδη μουσικής Νταλάρα Κότσιρά Βανδή Στανίση Αννούλα Φλωρινιώτη και ότι άλλο θέλει και να εκφράσει λόγο γι αυτά

¸μαθα να βλέπω κάθε μουσική σε χρόνο τόπο και κοινωνική ομάδα κάθε πραγματικότητα κοινωνικά κατασκευασμένη τα όσα γράφονται εδώ μέσα με κάνει να αναρωτηθώ το πόσο η συμπεριφορά του καλλιτέχνη διαμορφώνει την συμπεριφορά του κοινού του και πόσο η συμπεριφορά του κοινού διαμορφώνει την συμπεριφορά του καλλιτέχνη μουσική και μη

Ηρακλαρα Ολε

Enypnio έγραψε:
Δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει η συμπεριφορά του Θανάση στην τάση χουλιγκανισμού κάποιων από εδώ μέσα όπως και στην τάση να αποφασίζουν πόσο αποδεκτές είναι οι απόψεις κάποιον ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία κρατιούνται η σβήνονται τα κείμενα

Δεν μίλησα ποτέ ανώνυμα όχι ότι λέει κάτι το ότι έχω ένα όνομα που μπορεί να το δούνε όλοι άμα πάνε στο προφίλ μου, όπως πολύ σωστά είπανε κάποιοι για κάποιους εδώ μέσα έχω και πρόσωπο και σώμα και ζωή όμως είναι λίγοι και δεν με έχουν προδώσει ούτε με έχουν λογοκρίνει.

Ποιος σε λογοκρινε καλο μ? Θεωρεις λογοκρισια το οτι εσβησα μια off-topic απαντηση σου? Αν ναι , γραψε οτι εχεις προβλημα με μενα .

Enypnio έγραψε:

Βρίσκομαι εκτός Ελλάδας λόγω σπουδών και από μακριά τα πράγματα φαίνονται αλλιώς όταν στο ίδιο ράφι της ελληνικής μουσικής συνωστίζονται ο Θεοδωράκης η Βανδή ο Νταλάρας η Αλεξίου το Συρτάκι η Σαβίνα και Ross Daly και τπτ άλλο και όταν στο ίδιο ράφι με την ονομασία variété française συνοστίζονται η Edith Piaf o Jacque Brel και κάθε σταρλετίτσα αποφοιτούσα από τα ακμάζοντα γαλλικά ριάλιτι Καταλαβαίνεται ότι εύκολα ξανασκέφτομαι πράγματα και απορώ με τον φανατισμό και τα στεγανά κάποιων εδώ μέσα

Και ποια εισαι εσυ που θα κρινεις τα ακουσματα του καθενος ?Εγω ακουω απο Θαναης μεχρι Rush , Septic Flesh και Bathory .

Enypnio έγραψε:

Χρησιμοποιώ συχνά τον όρο δεν είμαι πάοκ γιατί θεωρώ ότι με το να ακούω θανάση δεν γίνομαι μέλος σε καμία ποδοσφαιρική ομάδα να φοράω στολή να έχω ύμνο και να βρίζω όλες τις άλλες ποδοσφαιρικές ομάδες και να συναντιέμαι κάθε Κυριακή στον αγώνα στην θύρα 7 13 σουπερ 3 και τα λοιπά

Eιμαι Ηρακλης και ελπιζω του χρονου να κανουμε αναλογη πορεια με φετος . Στο ποδοσφαιρο ρε κακοβουλοι...

Enypnio έγραψε:

Αγαπώ την ποπ μουσική γιατί είναι η μόνη που υπονομεύει το παιχνίδι της αυθεντικότητας και της διαφορετικότητας, γιατί λέει ξεκάθαρα την ιδεολογία της είμαι προιον προς πώληση.

Το ίδιο κάνουν όλες οι μουσικές που εκδίδονται φυλακίζονται σε ένα στρόγυλο πράγμα που λέγεται cd είναι προιόντα προς πώληση είτε μιλάμε για τον Τζον Κείτζ και τον Λίγγετι μιλάμε είτε για την μουσική των πυγμαίων είτε για την μαντόνα.
Κάποιοι έχουν το Θάρρος να το παραδεχτούν κάποιο κρύβονται πίσω από λέξεις όπως παράδοση πρωτοπορία διαφορετικότητα έργο τέχνης γιατί δεν θέλουν να παραδεχτούν ούτε στον εαυτό τους

Από την στιγμή που μια μουσική μπαίνει προς πώληση σε ένα κατάστημα δίσκων σε ένα πάγκο συναυλίας τηλεμάρκετινγκ νόμιμο νταοουνλοάντινγκ και το ηχογράφημα ανταλλάσσεται δια χρημάτων μιλάμε για εμπορική μουσική ασχέτως το πόσους αφορά 1 2 1000 1.000.000 (η εμπορική μουσική δεν καθορίζεται από το πόσο πουλάει αλλά από το γεγονός ότι πωλείται)

Εγώ λοιπόν το παραδέχομαι με αφορά και ο Τσαρλύ Πάρκερ και ο Γιώργος Μαργαρίτης προσπαθώ να καταλάβω το γιατί και όχι απριόρι κριτήρια ποιότητας

¼ταν ο ίδιος ο θανάσης σας λέει ότι τον ενδιαφέρει και ο Γιάνατσεκ και Μίμης Γκιουλέκας και ότι θέλει να συνεργαστει με την χάρις Αλέξιου Θεωρώ τελείως χαμένο χρόνο να τσακώνετε κανείς για τον Νταλάρα τον Κότσιρα την Αννούλα Φλωρινίωτη την Καλομοίρα ή δεν ξέρω εγώ ποιον άλλον

Εχεις ορεξη για μονολογο , ε?

Enypnio έγραψε:

Βρέθηκα λογοκριμένη για πρώτη φορά στην ζωή μου… το έπαθα κι αυτό μετά συστάσεών του χωροφύλακα προς συμμόρφωση

Δεν σε λογοκρινε κανενας και κανενα post σου δεν σβηστηκε χωρις λογο . Και αν θελεις και τη γνωμη μου , σαν εν αναμονη ψυχολογος σου λεω οτι εχεις μανια καταδιωξης .

Enypnio έγραψε:

Επίσης αφήνω ελεύθερο το δικαίωμα στο καθένα να με βρίσει όσο θέλει ότι κάνω επίδειξη γνώσεων και παρακαλώ να κρατηθούν όλα τα βρισίδια ένστολα επώνυμα ανώνυμα παράνομα με ενδιαφέρουν από κοινωνιολογικής απόψεως

Δεν θα το κανω γιατι ουτε το δικαιο μου θελω να χασω , ουτε ειμαι τετοιος ανθρωπος . Τελος , το forum σαν μικρογραφια της κοινωνιας εχει καποιους κανονες . Δεν γινεται να γραφεις off-topic και να σου λεμε και μπραβο .<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: Σκιπίωνας, στις: 20/05/2006 03:21
Βάλε φωτιά στα ρούχα σου, και κέρνα μας απ' τα αμπάρια σου κρασί βαλσαμωμένο. Κόκκινο, κεντημένο με σταυροβελονιά. Απόψε, και για πάντα.


Hey, ho : ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:Ειλικρινά θλίβομαι και απορώ&#xFFFD;&#xFFFD;.​ Καντε κρατει.. 17 έτη 11 μήνες πριν, #4513

  • MeLiTzaNio
  • MeLiTzaNio's Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Συντονιστής
  • Καταχωρήσεις: 2083
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 1
  • Κάρμα: 5
Αγαπητή Ειρήνη ειλικρινά δε σε καταλαβαίνω,

Το ξέρω πολύ καλά ότι έχεις δουλέψει για αυτό το site και ότι το στήσιμο και ολοι την δουλειά την έχει κάνει ο Γιάννης. Άμα θες να σου το πω και αλλιώς, εγώ προσωπικά δεν έχω κάνει καμία απολύτως δουλειά για την ενημέρωση και την λειτουργία του site, γράφω εδώ σαν απλό μέλος του φόρουμ, και συνεπώς ούτε διεκδικώ, ούτε και δικαιούμαι δάφνες. Επειδή αναφέρθηκες στα links, σου απαντώ ότι εγώ όταν ανακάλυψα την σελίδα πριν από τρία και χρόνια (όπου υπήρξαμε και εκεί συνομιλήτριες αν θυμάσαι), πριν κλικάρω στο forum, περιηγήθηκα πρώτα σε όλα τα υπόλοιπα, υπέροχα links που στην τελική είναι και η ουσία αυτού του site. Η δουλειά που είχε γίνει μου δημιούργησε σεβασμό για το site και για αυτό το λόγο μπήκα στον κόπο να μπω και στο forum, διαφορετικά, ούτε που θα μου είχε περάσει από το μυαλό. Αυτή ακριβώς την διαφορά επισημαίνω στο post μου.

¼σον αφορά τα μηνύματα που λές ότι με θράσος σβηστήκανε ένα μόνο έχω να σου πω. ¼ταν το άτομο αυτό υπέγραψε ως \"Μαρία\", \"Σκιπίωνας\" και \"Μαρίνα Φραγκίσκου\", τα μηνύματα του σβήστηκαν, αλλά όταν θα στείλει κάποιο άλλο υβριστικό, ειρωνικό και επιθετικό μήνυμα υπογράφοντας το ως \"Enypnio\", εφόσον είσαι τόσο κατά της λογοκρισίας, θα το αφήσουμε (σου αρέσει περισσότερο έτσι???????)<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: Μαρίνα Φραγκίσκου, στις: 20/05/2006 03:17
I'll tell you all my secrets
But I lie about my past
So send me off to bed forever more.
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:Ειλικρινά θλίβομαι και απορώ&#xFFFD;&#xFFFD;.​ Καντε κρατει.. 17 έτη 11 μήνες πριν, #4552

Λοιπόν θα είμαι σύντομος...

Αδυνατώ πραγματικά να κατανοήσω από που συνάγονται όλα τα προαναφερόμενα - είτε στο παρόν thread είτε αλλού - περί κλειστής ομάδας - σεχτοποίησης και όλα τα σχετικά. Ειλικρινά, έλεος βρε παιδιά... Ειδικά οι Θανασοσυνάξεις πραγματοποιούνται για να ερχόμαστε σε επαφή με καινούρια μέλη ή ακόμα με μη μέλη, απλούς ακροατές του Θανάση...

Ως προς το θέμα της \"λογοκρισίας\", τώρα, θα ήθελα να επισημάνω ότι είναι προφανώς αδύνατο να παραμένουν κάθε είδους μηνύματα εμφανή στον κάθε επισκέπτη της ιστοσελίδας... Αυτό συμβαίνει σε όλα τα forum απανταχού στο Δίκτυο... Και ασφαλώς τίθενται μόνο αντικειμενικά κριτήρια... Αυτού του είδους η προστασία, λοιπόν, της τόσο ωραίας αυτής ιστοσελίδας, όπως λέτε και σεις, εννοιολογικά δεν υπάγεται στη \"λογοκρισία\". Ποιος αμφισβητεί ότι όλες αυτές οι συζητήσεις που έχουν υποκινηθεί απο τους ή τον επισκέπτη αποπροσανατολίζουν ένα νέο επισκέπτη της ιστοσελίδας από άλλα πολύ πιο ενδιαφέροντα πράγματα...

Αυτά προς το παρόν...
Overhead the albatros hangs motionless upon the air and deep beneath the rolling waves in labyrinths of coral caves.....
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

The Udjat Team Info

Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.

Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: