Καλώς ήλθατε, Επισκέπτης

ΘΕΜΑ: KATALIPSEIS MAZIKES

Re:KATALIPSEIS MAZIKES 17 έτη 8 μήνες πριν, #14498

  • myrdel
  • myrdel's Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Πλατινένιος Χρήστης
  • Καταχωρήσεις: 611
  • Κάρμα: 0
geRoskoul έγραψε:
Να είσθε σίγουρος. ότι αρκετοί από τους γράφοντες σ´αυτό το θρέντ, θα σας κατηγορήσουν για μοντάζ, αλλά μην πτοήσθε.

Αμφιβάλλω πως ισχύει κάτι τέτοιο...Δεν είδα σε κανένα post να υποστηρίζεται η βαρβαρότητα της αστυνομίας!! Νομίζω ότι αυτό είναι κάτι στο οποίο όλοι συμφωνούμε. Ας μην ανάβουμε τα αίματα μεταξύ μας χωρίς λόγο...<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: myrdel, στις: 12/03/2007 19:50
Mundus vult decipi..ergo decipiatur

(Αχ αυτό το addiction,
αχ αυτό το addiction..)
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re: Katalipseis mazikes 17 έτη 8 μήνες πριν, #15089

  • sonoro
  • sonoro's Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Χρυσός Χρήστης
  • Καταχωρήσεις: 200
  • Κάρμα: 1
noa6064 15/02/2007 16:56 έγραψε:
¼ταν αποφασιστεί,θα περάσει και καμία κατάληψη δε θα τους εμποδίσει.Γιατί μπορεί να έχουνε τους φοιτητές απέναντί τους,έχουνε όμως μεγάλο ποσοστό του λαού με το μέρος τους.

Αυτό που έχουν απέναντί τους είναι οι μερίδες εκείνες των φοιτητών που κινητοποιούνται και πετυχαίνουν να επηρεάζουν τις αποφάσεις των συλλόγων τους, είτε νομότυπα, είτε όχι.
Και επειδή σωστά υπενθύμισες ότι η κυβέρνηση αυτή έχει μια λαϊκή εντολή να εφαρμόσει το πρόγραμμά της, υπενθυμίζω κι εγώ ότι τα παν/μια δεν ανήκουν μόνο στους διαμαρτυρόμενους σπουδαστές και καθηγητές τους οποίους ξεβολεύει η μεταρρύθμιση, αλλά σε όλους τους πολίτες που πληρώνουν για τη \"δωρεάν παιδεία\". ¼λοι έχουμε και πρέπει να έχουμε λόγο για το πώς πρέπει να είνε η ανώτατη εκπαίδευση και κανένας απεργός ή καταληψίας δε μπορεί να μας στερήσει το δικαίωμα αυτό.


myrdel 16/02/2007 17:21 έγραψε:
Και χωρίς να επικεντρωθώ στο θέμα της παιδείας θα σε ρωτήσω το εξής..Να σταματήσουμε, λοιπόν, να παλεύουμε για τα δικαιώματά μας ως εργαζόμενοι? Για ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης? Και για πράγματα που δεν μας αφορούν άμεσα..π.χ. για την οποιαδήποτε επίθεση της Αμερικής θεωρούμε άνανδρη? Είδαμε κανένα αποτέλεσμα με τις πορείες για την επίθεση στο Ιράκ? ¼χι. Αυτή κι αν ήταν μαζική διαμαρτυρία. Από πολλά μέρη του κόσμου. Υπήρξε καμμία αλλαγή στην ήδη προκαθορισμένη απόφαση? ¼χι. Εμένα, όμως, συνεχίζει να με γεμίζει ικανοποίηση η αντίδραση του κόσμου. Και έχω μερικά ψήγματα ελπίδας για το μπάχαλο που λέγεται ανθρώπινο γένος. Κάθε φορά που ξεσηκώνόμαστε.

Συμφωνώ μαζί σου. Σε ένα κόσμο κατακερματισμένο σε μικρές και μεγάλες δέσμες συμφερόντων, με τις ισχυρότερες να εκπορεύονται από κέντρα εξουσίας που δύσκολα υπόκεινται στον κοινωνικό έλεγχο (εταιρίες, ΜΜΕ κλπ.) και με την ανάγκη για κοινωνικό έλεγχο του ίδιου του κράτους να είνε επίσης σχεδόν διαρκής, δεν αρκεί να επαναπαυόμαστε στις εγγυήσεις του πολιτεύματος και γενικά στη λειτουργία των θεσμών, που κάποτε \"μπάζουν\".
Για αυτό, όταν κινητοποιούμαστε για υποθέσεις που μας αφορούν ευρύτερα όλους, πέρα από την περιορισμένη σφαίρα συμφερόντων της ομάδας στην οποία συμμετέχει ο καθένας, τότε κατεξοχήν τιμάμε την ιδιότητα του πολίτη.
Δεδομένου όμως ότι -καλώς ή κακώς- ένα μεγάλο μέρος της δημόσιας ζωής αφορά τη διαχείριση αιτημάτων των επιμέρους ομάδων σε σχέση με τον κεντρικό σχεδιασμό, αν ο σπουδαστής ή ο καθηγητής έχει δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί για μια μεταβολή που θεωρεί ότι τον θίγει, έχω και εγώ δικαίωμα να βγω και να υποστηρίξω αυτήν τη μεταβολή εφόσον συμφωνώ.
Πολύ περισσότερο, αφού, όλοι \"νομιμοποιούμαστε\" να έχουμε λόγο για τα θέματα της Εκπαίδευσης και όχι μόνο οι στενότερα σχετιζόμενες ομάδες.


melitzanio 17/02/2007 13:11 έγραψε:
Φυσικά και η παιδεία είναι είδος εμπορικής εκμετάλευσης, έτσι την αντιλαμβάνονται πλέον όλοι μηδενός εξαιρουμένου. Γι αυτό και το πρώτο μέλημα των αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι το πως θα εξαργυρώσουν την επένδυση τους. Διαφορετικά η εργατοώρα δεν θα έπρεπε να διαφέρει μεταξύ εργαζομένων υποχρεωτικής, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για αυτόν το διαχωρισμό δεν κάνει κανείς κουβέντα. Οι θεωρίες περί ισότητας πάνε περίπατο εκεί. ¼λοι οι απόφοιτοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διατείνονται σε κάθε ευκαιρία ότι έχουν επενδύσει τα χρόνια τους στην εκπαίδευση και εξειδίκευση τους και άρα έχουν περισσότερα εργασιακά [μισθολογικά κυρίως] δικαιώματα από τους εργαζομενους χαμηλότερων βαθμίδων εκπαίδευσης. Εμείς οι ίδιοι λοιπόν ανάγουμε το ύψιστο αγαθό της παιδείας σε είδος εμπορικής εκμετάλευσης με εξαργυρώσιμη αξία. Γι αυτό ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.......

Άψογη. Σε ένα κόσμο όπου -καλώς ή κακώς- τα πάντα σχεδόν έχουν συγκεκριμένη χρηματική αποτίμηση η πεισματική προσκόλληση σε ένα ασύμβατο με τις σημερινές ανάγκες ιδεολόγημα δε στερεί μόνο την εκπαίδευση από την προσφορά νέων ευκαιριών για σπουδές και από τις ευεργετικές συνέπειες του ανταγωνισμού αλλά και την οικονομία από την παραπέρα ανάπτυξη ενός ενδεχομένως ιδιαίτερα δυναμικού τομέα υπηρεσιών.
Το θέμα είνε να εξασφαλιστεί ισότητα ευκαιριών για αυτούς που θέλουν πραγματικά να σπουδάσουν, ανεξάρτητα από κοινωνική προέλευση και οικονομική κατάσταση.
Και φέρε πάγο φέρε πάγο
να δεις το οινόπνευμα πώς σε κάνει μάγο
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:KATALIPSEIS MAZIKES 17 έτη 8 μήνες πριν, #15092

  • sonoro
  • sonoro's Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Χρυσός Χρήστης
  • Καταχωρήσεις: 200
  • Κάρμα: 1
igitihi 24/02/2007 21:21 έγραψε:
Το διάβασα πολύ καλά το νομοσχέδιο, φίλε Χρήστο και θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον αστείος ο ισχυρισμός ότι η κυβέρνηση θα δώσει χρήματα αφού πρώτα μπει μια τάξη στα πανεπιστήμια. ¼πως έγραψα και παραπάνω, για μένα είναι προφανές ότι η κυριότερη αιτία των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα ΑΕΙ είναι η υποχρηματοδότηση. Η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης εξαρτάται άμεσα από το ύψος της χρηματοδότης. Είναι τυχαίο που η Σουηδία, η οποία θεωρείται πρότυπο, ξοδεύει 13700?/φοιτητή, δηλαδή 4 φορές όσα ξοδεύει η Ελλάδα; Πρώτες σε χρηματοδότηση στην ΕΕ είναι, κατά σειρά, η Σουηδία, η Ολλανδία, η Αυστρία, η Γερμανία και η Μ. Βρετανία. ¸χουν ή δεν έχουν τα καλύτερα πανεπιστήμια;

Λες ότι φταίει η υποχρηματοδότηση για τα χάλια του παν/μίου και τα υποβαθμισμένα πτυχία μας; ΟΚ, όλοι συμφωνούμε στο αίτημα για αύξηση της χρηματοδότησης αλλά άμα το τσουβάλι είνε τρύπιο, όσα κι αν βάλεις ποτέ δε θα είνε αρκετά. Αλήθεια, τι ισχύει στα δημόσια παν/μια των χωρών που ανέφερες σχετικά με θέματα όπως η οικονομική διαχείριση, η αξιολόγηση, η αυτονομία του παν/μίου, το καθεστώς απασχόλησης του διδακτικού προσωπικού, η διασύνδεση με την αγορά εργασίας, ο φοιτητικός συνδικαλισμός, η διάρκεια σπουδών και οι εξετάσεις, το \"άσυλο\" ;


igitihi 25/02/2007 17:03 έγραψε:
Αυτό τι σημασία έχει; Αν δεν ενδιαφέρεται η πλειοψηφία να εκφράσει την άποψή της μέσω του συλλογικού της οργάνου, καλώς καθορίζουν την τύχη της οι μειοψηφίες.

¸τσι είνε, καλώς ή κακώς. Ακόμα κι αν υποτεθεί -βάσιμα ή όχι- ότι η πλειοψηφία των φοιτητών δεν επιδοκιμάζει τις κινητοποιήσεις, η υποτιθέμενη ύπαρξη μιας τέτοιας \"σιωπηλής πλειοψηφίας\" καμία σημασία δεν έχει, εφόσον δεν καταγράφεται πουθενά και εφόσον άλλες απόψεις επικρατούν στους συλλόγους. Εν προκειμένω, αυτοί που διαφωνούν, καλά θα έκαναν να κατεβούν στις συνελεύσεις έστω και τώρα και να δώσουν τη μάχη για να πάρουν πίσω τις σχολές τους, χωρίς να φοβούνται κανένα νταβατζή.
Τα τελευταία 15 χρόνια πάντως, η επαναλαμβανόμενη χρήση της κατάληψης ως μέσου διαμαρτυρίας προκαλεί μία αντίδραση, η οποία από τη μία εκφράζεται με τη διατύπωση μιας σειράς αξιοσημείωτων νομικών επιχειρημάτων με τα οποία αμφισβητούνται η νομιμότητα της κατάληψης (βλ. π.χ. απόψεις Γιαλαμά) ή και η δέσμευση των φοιτητών από τη σχετική απόφαση του συλλόγου τους.
Πέρα και πριν όμως από το θέμα της νομιμότητας, η αντίδραση αυτή συνοψίζεται κυρίως στο εξής ζήτημα που ήδη επισημάνθηκε και στο οποίο θα επιμείνω κι εγώ: Πόσο θεμιτό και ηθικό είνε να υποχρεώνεις συναδέλφους που δε συμμερίζονται τις απόψεις σου να επωμίζονται ένα τόσο δυσβάσταχτο προσωπικό κόστος, στο όνομα ενός αγώνα που δεν αναγνωρίζουν όλοι ως κοινό;
Η μετακύλιση του κόστους του \"αγώνα\" στις πλάτες όλων των συναδέλφων, την οποία συνεπάγεται η διακοπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας, υποτίθεται ότι δικαιολογείται από λόγους συναδελφικής αλληλεγγύης και από την πεποίθηση ότι ο αγώνας αφορά όλους τους φοιτητές.
Η μεν πεποίθηση όμως ότι ο αγώνας είνε κοινός, πάει περίπατο από τη στιγμή που υπάρχει έστω κι ένας που δε τη συμμερίζεται.
¼σο για τη συναδελφική αλληλεγγύη, την έχεις ή δε την έχεις. Δε μπορείς να την εκβιάζεις ! Και εν πάση περιπτώσει, αν θες να δεις αν την έχεις αλλά και πόσοι είνε έτοιμοι να συστρατευτούν στον \"κοινό αγώνα\", ξεκινάς την κινητοποίηση με πιο \"ήπιες\" μορφές και ανάλογα με το κλίμα και την ανταπόκριση προχωράς. Δε πας αμέσως να κλείσεις τη σχολή, δε πας να πλήξεις τους αμέτοχους και τους αντίθετους.
Είμαι βέβαιος ότι το μεγάλο ρεύμα των τελευταίων κινητοποιήσεων και το κοινό μέτωπο με τους καθηγητές δε θα δημιουργούν στους φοιτητοπατέρες και στα κόμματά τους την παραμικρή αμφιβολία για την ορθότητα και τη σκοπιμότητα της τακτικής τους.
Εξακολουθώντας όμως να αγνοούν τα σημάδια ότι λιγοστεύει η κοινωνική ανοχή προς το φαινόμενο, σκάβουν οι ίδιοι το λάκο τους, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη συρρίκνωση των δικαιωμάτων του φοιτητικού συνδικαλισμού.


igitihi 25/02/2007 17:03 έγραψε:
Στις οποίες η ΝΔ δεν πήρε ούτε καν 50%. Πρόκειται επομένως για μια μειοψηφία που δεν έχει την αποδοχή ούτε της πλειοψηφίας όσων πήγαν να ψηφίσουν, πόσο μάλλον των Ελλήνων συνολικά. Ο νοών νοείτω...

1) Σε ορισμένα σημεία της μεταρρύθμισης (πχ. αναθεώρηση αρ. 16) συμφωνούν και τα διό μεγάλα κόμματα.
2) \"Αν δεν ενδιαφέρεται η πλειοψηφία να εκφράσει την άποψή της μέσω των εκλογών, καλώς καθορίζουν την τύχη της οι μειοψηφίες.\" Σωστά; ;)
¸τσι κι αλλιώς, απ' τη στιγμή που σχηματίστηκε κυβέρνηση σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο Σύνταγμα, καμιά σημασία δεν έχουν τα υπόλοιπα, αφού τη διακυβέρνηση της χώρας από το 45% δεν τη νομιμοποιούν μόνο αυτοί που ψήφισαν τη ΝΔ αλλά όλοι όσοι πήγαν και ψήφισαν στις εκλογές, δηλαδή η ευρύτατη πλειονότητα του λαού.
Με αυτά τα δεδομένα, η κυβέρνηση αυτή μπορεί βάσιμα να ισχυρίζεται ότι έχει πάρει μια λαϊκή εντολή να εφαρμόσει το πρόγραμμά της και κατ' αρχήν δεν έχει λόγο να υποχωρήσει.


presidentns 11/03/2007 18:28 έγραψε:
Kanenas agwnas de xathike , kanenas nomos den exei efarmostei! o neos nomos plaisio einai VATHIA antisyntagmatikos kai gi ayto tha apofanthei to symboulio tis epikratias. Dimokratia sigoura den einai ayto to pragma pou exoume . Dimokratia den einai na einai panw apo to 50% tou kosmou anenimerwto gia to ti simainei nomos plaisio. Dimokratia den einai na nomothetei to 45% gia olo to lao. Dimokratia den einai syntagmatiki anathewrhsh kathe opote mas to epivaloun ta symferonta pou mas xrhmatodotoun. Dimokratia den einai na milane 8 fasistes me 1 foithth sta parathyra . Dimokratia den einai ayto pou exoume.

Αν είνε δημοκρατικό να αποφασίζουν 300 άτομα για χιλιάδες συναδέλφους, σε αμφίβολης νομιμότητας ΓΣ των φοιτητικών συλλόγων τότε είνε και με το παραπάνω να νομοθετεί το 45% για όλο το λαό.
Και πού εισαι.... ¼πως έγραψα και παραπάνω, τη διακυβέρνηση της σχετικής πλειοψηφίας δεν τη νομιμοποιούν, σύμφωνα με το Σύνταγμα, μόνο αυτοί που ψηφίζουν το πρώτο κόμμα αλλά όλοι όσοι πάνε και ψηφίζουν στις εκλογές. Εφόσο νομίζεις ότι κάποια νομοθετική πρωτοβουλία θίγει τα συμφέροντά σου, έχεις δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι αλλά όταν γίνει νόμος δε μπορείς να απαιτείς να μην εφαρμοστεί, από τη στιγμή που και συ ο ίδιος έχεις νομιμοποιήσει το σύστημα με τη συμμετοχή σου και έχεις αποδεχτεί τους κανόνες του παιχνιδιού.
Αυτό πάντως που σίγουρα δεν είνε \"δημοκρατία\" είνε να απαιτεί μια μερίδα καθηγητών και φοιτητών να περάσει το δικό της ενάντια στην εκφρασμένη βούληση του -έστω- 45% του λαού.


vasflo 11/03/2007 00:04 έγραψε:
Είμαστε αυτοί που πριν από δυο χρόνια μας χαρακτήριζαν \"γενιά του καφέ\", μόνο που τώρα είμαστε η \"γενιά του άρθρου 16\".

Αστεία ή σοβαρά, ισχύει όντως αυτό που λένε ότι μέσα απ' όλο αυτό το νταβαντούρι η γενιά των σημερινών εικοσάρηδων παίρνει \"το βάπτισμα της πολιτικής\" και με τους δικούς της όρους...
¼ταν όμως τελειώσει η γιορτή, οι πολλοί που \"αγωνίστηκαν\" βάζοντας πλάτη για τη μελλοντική πολιτική καριέρα των φοιτητοπατέρων θα βρεθούν (κι αυτοί με τη σειρά τους) γυμνοί στη ζούγκλα της αγοράς εργασίας, με τα περιζήτητα πτυχία της \"δημόσιας δωρεάν παιδείας\" στο χέρι.
Αλλά βέβαια θα έχουν την ικανοποίηση ότι έγραψαν ιστορία.

Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: sonoro, στις: 28/03/2007 01:25<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: sonoro, στις: 28/03/2007 01:27
Και φέρε πάγο φέρε πάγο
να δεις το οινόπνευμα πώς σε κάνει μάγο
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:ν. 3549/2007 17 έτη 7 μήνες πριν, #15347

¼λη αυτή η φασαρία των δύο χρόνων και όλη αυτή η κουβέντα εδώ στο forum (πότε γόνιμη πότε όχι) έλαβε τέλος. ΝΟΜΟΣ 3549/2007 - ΦΕΚ 69/Α'/20.3.2007

www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/n3549_07.htm
Overhead the albatros hangs motionless upon the air and deep beneath the rolling waves in labyrinths of coral caves.....
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:ν. 3549/2007 17 έτη 7 μήνες πριν, #15351

  • Oldboy...
  • Oldboy...'s Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Χρυσός Χρήστης
  • Καταχωρήσεις: 184
  • Κάρμα: 0
1985(περίπου): Νόμος του Γιαννόπουλου απαγόρευε σε όλες τις επιχειρήσεις να δώσουν αύξηση στους εργαζόμενους!!! Δεν εφαρμόστηκε ποτέ...

Ο νόμος-πλαίσιο δε θα είναι ο πρώτος που δε θα εφαρμοστεί...
Καλή συνέχεια (στους αγώνες...)
Ραντεβού (ξανά) στους δρόμους...<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: Oldboy..., στις: 05/04/2007 16:24
Αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, αν δεν καούμε εμείς...
ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΦΩΣ...?

Νατζίμ Χικμέτ
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:ν. 3549/2007 17 έτη 7 μήνες πριν, #15352

  • MeLiTzaNio
  • MeLiTzaNio's Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Συντονιστής
  • Καταχωρήσεις: 2083
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 1
  • Κάρμα: 5
Oldboy... έγραψε:
1985(περίπου): Νόμος του Γιαννόπουλου απαγόρευε σε όλες τις επιχειρήσεις να δώσουν αύξηση στους εργαζόμενους!!! Δεν εφαρμόστηκε ποτέ...

ίσως γιατί βρίσκονταν ανέκαθεν σε άτυπη ισχύ και εφαρμογή .....
I'll tell you all my secrets
But I lie about my past
So send me off to bed forever more.
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

The Udjat Team Info

Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.

Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: