Καλώς ήλθατε,
Επισκέπτης
|
|
Από το κυριακάτικο φύλλο της Καθημερινής...
Η ζωή μας στην προθήκη του Ιντερνετ Tης Τασουλας Καραϊσκακη Η ιδιωτική μας ζωή συρρικνώνεται ραγδαία, παρά τις Αρχές Προστασίας, τις μαζικές αντιδράσεις και τα διαβήματα για τα μάτια και τα αυτιά που υποκλέπτουν προσωπικές μας στιγμές. Ομως ενώ διαμαρτυρόμαστε, ταυτόχρονα εθιζόμαστε στην ιδέα ότι είμαστε ορατοί από παντού. Mε τα γυάλινα κτίρια που αφήνουν σε κοινή θέα έπιπλα και ενοίκους, με τις κάμερες στους δρόμους, στους δημόσιους χώρους, στις υπηρεσίες, στα καταστήματα, με τις web cameras στα μοναχικά δωμάτια, με το face book... Η ιδιωτική μας ζωή υποκλέπτεται, αρχειοθετείται, αλλά και επιδεικνύεται, «πωλείται». Από περιφρουρημένη αξία, γίνεται πληροφορία, προϊόν, θέαμα. Δηλαδή, από τη μία ο Μεγάλος Αδελφός μας εξοργίζει και μας τρομάζει – το «χνώτο» του αστυνομικού κράτους, του χαφιέ, στο σβέρκο του πολίτη είναι ο πιο κοινός εφιάλτης (με κάμερες ή χωρίς, η εξουσία πάντα δεν αναιρούσε, αν ήθελε, την ιδιωτικότητά μας. Από την άλλη, εντυπωσιασμένοι από τις δυνατότητες της τεχνολογίας, όλο και πιο συχνά επιλέγουμε οι ίδιοι να εκτεθούμε σε κοινή θέα. Να πετάξουμε το μίζερο προπέτασμα της κρυφής μοναχικής μας καθημερινότητας και να αποδράσουμε σε έναν φαντασμαγορικό συλλογικό χώρο, σε έναν μαγικό κόσμο όπου όλα είναι ελεύθερα και σε κίνηση, όλα είναι δυνατά. Αγνωστοι και ανώνυμοι γίνονται γνώριμοι και επώνυμοι – σε κλάσματα του λεπτού μπορεί η φωτογραφία σου, το όνομά σου, οι συνήθειές σου, οι φίλοι σου, να φτάσουν σε εκατομμύρια μάτια· σε κλάσματα του λεπτού μπορούν να γνωστοποιηθούν ταλέντα, ιδέες. Είναι άραγε η λαχτάρα για ένα εικονικό παγκόσμιο χωριό, όπου όλοι ταυτόχρονα είναι πρωταγωνιστές και μαζί θεατές του εαυτού τους και των άλλων; Είναι ναρκισσισμός; Είναι η ηδονή της εξουσίας (όταν έχεις πρόσβαση στη ζωή των άλλων, νιώθεις να την κατέχεις, να την ορίζεις...); Είναι μια απάντηση στην πρόκληση να παίξεις με τους δικούς σου όρους σε ένα «παιχνίδι» όπου είσαι έτσι κι αλλιώς εγκλωβισμένος; (Κινητά, Ιντερνετ, e mail, αφήνουν ευδιάκριτα «ίχνη» της ιδιωτικής σου ζωής). Είναι μια «μούντζα» στο σύστημα περισυλλογής και εμπορίας δεδομένων, με την επίδειξη αυτών που αναζητεί; Η διαδικτυακή κοινωνία δεν διαφέρει από τη συμβατική σε πολυπλοκότητα, κινδύνους και αντιφάσεις – άλλωστε αποτελεί μέρος της. Και το παιχνίδι της αυτοαποκάλυψης είναι ένα παιχνίδι με τη φωτιά. Αλλά κι ένα άλμα προς τη χαμένη συντροφικότητα, προς τη συλλογικότητα. Μια προσπάθεια να αναδημιουργεί –μέσα από το Ιντερνετ– ο αποψιλωμένος δημόσιος χώρος. Η ιδιωτικότητα αποτελεί προϋπόθεση για την ασφάλεια, την ελευθερία έκφρασης, το δικαίωμα στη διαμαρτυρία. Ομως, χωρίς δημόσιο χώρο δεν μπορούν να υπάρξουν δικαιώματα. Εξω από αυτόν, τα δικαιώματα είναι ορισμοί χωρίς περιεχόμενο, λόγια χωρίς νόημα, άδεια κελύφη. |
Overhead the albatros hangs motionless upon the air and deep beneath the rolling waves in labyrinths of coral caves.....
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Ομοίως από την Καθημερινή...
Facebook, διαδικτυακό λεύκωμα Ενας νέος τρόπος επικοινωνίας της παρέας, που επεκτείνεται ραγδαία και στην Ελλάδα Της Λινας Γιανναρου Το τι τσιμπιές, δαγκωνιές, φάπες και φιλικά χτυπήματα στην πλάτη πέφτουν τελευταία, δεν λέγεται... Οι Ελληνες γνωρίσαμε το facebook και βγάλαμε το παιδί από μέσα μας - εκείνον τον πιτσιρικά που έτρεχε στη σχολική αυλή, κουτρουβαλούσε στις σκάλες και πείραζε όποιον έβρισκε μπροστά του. Μα, αυτό δεν είναι άλλωστε το facebook; Μια (ηλεκτρονική) παιδική χαρά, στην οποία μπορεί κανείς να αναζητήσει και να βρει από εκείνον τον συμμαθητή του της τρίτης δημοτικού με τον οποίο είχε χάσει κάθε επαφή και το κορίτσι που πέρασαν μαζί ένα ωραίο καλοκαίρι σαν παιδιά μέχρι έναν -έως τώρα- άγνωστο μακρινό συγγενή από την Αυστραλία. Και βέβαια, όλους τους νυν φίλους και γνωστούς, που επίσης έσπευσαν να εξερευνήσουν αυτή τη νέα πλατφόρμα επικοινωνίας, οι περισσότεροι με την ίδια σκέψη: «Περνάμε που περνάμε όλη την ημέρα μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή - ας έχουμε τουλάχιστον παρέα». Κάπως έτσι, μαζευτήκαμε περί τους 100.000 Ελληνες στο facebook (τουλάχιστον τόσοι είναι εκείνοι που στο προφίλ τους αναγράφεται «Δίκτυο: Ελλάδα»). Μάλιστα, εκτός από εμάς, τους «ταπεινούς» χρήστες, προφίλ έχουν δημιουργήσει και ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Γιώργος Αλογοσκούφης, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Θόδωρος Ρουσόπουλος και, βέβαια, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Παπανδρέου. Φυσικά, παρά τη... λαμπερή εκπροσώπηση, παραμένουμε μια σταγόνα στον ωκεανό των 57 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών του facebook ανά τον κόσμο. Οι οποίοι αυξάνονται με αλματώδεις ρυθμούς. Σύμφωνα με την εταιρεία, κάθε μέρα γίνονται κατά μέσον όρο 250.000 νέες εγγραφές, ενώ ο αριθμός των ενεργών χρηστών διπλασιάζεται κάθε έξι μήνες! Κοινωνική δικτύωση Τι είναι όμως αυτό το FB (όπως εν συντομία ονομάζεται) που, από ένα site που δημιουργήθηκε για να επικοινωνούν οι φοιτητές και οι απόφοιτοι του Χάρβαρντ, εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο; Το facebook εντάσσεται στην ευρεία κατηγορία των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης (άλλοι δημοφιλείς τέτοιοι ιστότοποι είναι το MySpace, το Bebo κ.ά.). Δηλαδή, δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός προφίλ (όσο «πλούσιου» και λεπτομερούς επιθυμεί καθένας), μέσω του οποίου μπορεί κανείς να δημιουργήσει ένα δίκτυο φίλων από ήδη γνωστούς ή και αγνώστους. Εκτός από τη δυνατότητα απλής επικοινωνίας μαζί τους, την ανταλλαγή δηλαδή μηνυμάτων, εικόνων κ.λπ., ο χρήστης έχει στη διάθεσή του αναρίθμητες εφαρμογές - από «χαζές», όπως τεστ προσωπικότητας και εικονικά μπουγελώματα, μέχρι πιο εκλεπτυσμένες, όπως η έναρξη κάθε είδους εκστρατειών. Κατά βάση, πάντως, οι εφαρμογές που διατίθενται μέσω του FB έχουν στόχο τη διασκέδαση και την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ φίλων. Σε μεγάλο βαθμό, επίσης, το FB λειτουργεί και σαν ένα ηλεκτρονικό λεύκωμα - ναι, σαν αυτό που είχαμε στις σχολικές τσάντες. Δεν μαζεύουμε πια αφιερώσεις, μα video, φωτογραφίες, γκράφιτι και άλλες δημιουργίες που καθένας μπορεί να «κολλήσει» στο προφίλ μας. Σε μεγάλο βαθμό, άλλωστε, το λεύκωμα συμπληρώνουν οι ίδιοι εκείνοι συμμαθητές που έγραφαν κάποτε στα τετράδιά μας. Τα περισσότερα σχολεία έχουν δημιουργήσει κοινότητες εντός του facebook, στις οποίες συναντιούνται απόφοιτοι με διαφορά ηλικίας έως και 20 χρόνων! Το γκρουπ των πάλαι ποτέ μαθητών του σχολείου «Κωστέας - Γείτονας», για παράδειγμα, αριθμεί πάνω από 500 μέλη. «Ωραία περνούσαμε τότε», γράφουν οι συμμετέχοντες - πιθανότατα ξεκλέβοντας λίγο χρόνο από τη δουλειά τους. «Θυμάστε όταν ο λυκειάρχης έκανε...». Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία του facebook πολλαπλασιάζεται με τη μεγέθυνση της λίστας των «φίλων». Τι νόημα έχει εάν απλώς έχεις «κοπιάρει» την ατζέντα των επαφών του e-mail σου ή τους ανθρώπους που έχεις έτσι κι αλλιώς στο msmessenger; Η υπόθεση είναι να αναζητήσεις παλιούς γνώριμους, να ξαναχτίσεις φθαρμένες φιλίες και να δημιουργήσεις νέες. Οι δυνατότητες που παρέχονται είναι απεριόριστες και ενδεχομένως δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστική (εγχώρια) περίπτωση από τον χρήστη Γ.Μ., ο οποίος αριθμεί 329 φίλους στο facebook, μεταξύ των οποίων, εκτός από τον Γιώργο Αλογοσκούφη και τον... Νίκο Κουρκούλη, την Τζένιφερ Ανιστον, τον Μπιλ Κόσμπι και τον Ντέιβιντ Μπέκαμ! Ο Ελληνας πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, πάντως, έχει φθάσει αισίως τους 308 FB-φίλους, ο υπουργός Οικονομίας τους 187 και o Γιώργος Παπανδρέου τους 384. Οπως ήταν αναμενόμενο, βέβαια, το facebook έχει δεχθεί ουκ ολίγες καταγγελίες, που αφορούν κυρίως την εμπορευματοποίησή του και τη διακίνηση προσωπικών δεδομένων. Ισως όμως ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι η ίδια η δημοτικότητά του. Ηδη, οι μεγάλες επιχειρήσεις ελέγχουν το προφίλ των υποψήφιων εργαζομένων τους στο facebook πριν από την πρόσληψη. Ακόμα κι έτσι, αυτό που ανατριχιάζει είναι αυτό που έγραψε ένας από τους εκατομμύρια χρήστες του, η Σάρα Μπ.: «Εάν «έφευγες» ξαφνικά, το προφίλ σου στο facebook θα παρέμενε, παγωμένο στον χρόνο - ενδεχομένως η πιο απτή υπόμνηση του τι υπήρξες». Το πιο δημοφιλές Site μέσα από τα μάτια των χρηστών του Ποιοι καλύτεροι να κρίνουν το facebook από τους ίδιους τους χρήστες του; Τους ρωτήσαμε -πώς αλλιώς;- μέσω του site. Το αίτημα «επικολλήθηκε» στους τοίχους των προσωπικών σελίδων των φίλων και οι απαντήσεις άρχισαν γρήγορα να καταφθάνουν. Ν. Β., 40 ετών, δημοσιογράφος: Στην αρχή, το άνοιγα μόνο όταν είχα μήνυμα ή friend request (σ.σ. όταν κάποιος σου ζητάει να γίνει «φίλος»). Αλλά από τότε που με βρήκε ένας με το ίδιο επίθετο και ανακάλυψα ότι είμαι... θείος του, το ψάχνω λίγο περισσότερο! Μπορεί να είναι ένα καλό εργαλείο για να έχεις ένα δίκτυο ανθρώπων κοντά σου, να περνάς την ώρα σου, αλλά, όπως έγραφε το ΤΙΜΕ, είναι και ένας τρόπος να πλασάρουμε τη δημόσια εικόνα που θέλουμε και όχι τον πραγματικό εαυτό μας! Β. Γ., 28 ετών, ηθοποιός: Θετικό στη ζωή μου γιατί μου έδωσε αφορμή να ξαναέρθω σε επαφή με γνωστούς και φίλους από το εξωτερικό, με τους οποίους είχαμε αναπόφευκτα χαθεί. Ωραίο είναι επίσης που ξανασμίγεις με παλιούς συμμαθητές. Θα προτιμούσες βέβαια κάποια απ' αυτά τα «φαντάσματα του παρελθόντος» να μην εισβάλλανε και στην τωρινή σου ζωή. Ξαφνικά λαμβάνεις μήνυμα ότι ο τάδε αντιπαθητικός από το σχολείο σε έκανε «φίλο» και θέλει να μάθει και τι κάνεις, όταν πριν από 15 χρόνια ούτε καλημέρα δεν σου 'λεγε και σου 'κλεβε και την τυρόπιτα! Χ. Μ., 31 ετών, οικονομολόγος: Μου αρέσουν όλες αυτές οι εφαρμογές, ότι μπορείς να στείλεις όλα αυτά τα πρωτότυπα πράγματα στους φίλους σου. Θεωρώ, όμως, ότι η «ανακάλυψη» του FB μάς απομακρύνει ακόμα περισσότερο, καθώς οι περισσότεροι βρίσκουν πιο εύκολο, αλλά και πιο οικονομικό, να το χρησιμοποιούν ως μέσο επικοινωνίας. Σπ. Γ., 33 ετών, μηχανικός: Ο ρόλος του FB θα έπρεπε να είναι απλά και μόνο αυτό, η επανασύνδεση με ανθρώπους από τους οποίους έχεις απομακρυνθεί. Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν πρέπει να γίνει ο μόνος χώρος μέσω του οποίου θα μαθαίνεις νέα των άλλων. Μ. Χ., 34 ετών, στέλεχος δισκογραφικής εταιρείας: Το facebook είναι μια βλακειούλα που μας βοηθάει να κάνουμε κανένα διαλειμματάκι από τη δουλειά και να χαζολογάμε. Βοηθάει και να εντοπίσεις και κανέναν παλιό γνωστό, αλλά πέραν τούτου... ουδέν. Ε. Κ., 35 ετών, δημοσιογράφος: Ενας νέος κόσμος, λιγάκι άγνωστος προς το παρόν, αλλά ενδιαφέρων. Για πολλούς καλύπτει την ανάγκη του ανήκειν κάπου. Ωστόσο, νιώθω και μια μικρή αμηχανία όταν γνωρίζω ότι ένα τμήμα της ζωής μας είναι εκτεθειμένο στα μάτια των άλλων. Μ. K., 28 ετών, ελεύθερη επαγγελματίας: Το να στέλνεις e-mail ή να μιλάς στο msn, πολλές φορές δεν σου χρειάζεται, δεν έχεις απαραίτητα την όρεξη να ανοίξεις συζήτηση. Με το FB, στέλνεις ένα poke (σ.σ. εικονικό σκούντημα) και δηλώνεις «ναι, σε σκέφτηκα». <br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: Χρήστος Γιαλαμάς, στις: 09/12/2007 09:30 |
Overhead the albatros hangs motionless upon the air and deep beneath the rolling waves in labyrinths of coral caves.....
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
Ομοίως από την Καθημερινή...
Οταν εμείς οι ίδιοι τροφοδοτούμε τον «μεγάλο αδελφό» Του Ματθαιου Τσιμιτακη Πλοηγείστε στα ηλεκτρονικά καταστήματα του internet, ψάχνοντας ένα δώρο για το φίλο σας που γιορτάζει, το βρίσκετε, δίνετε την πιστωτική σας κάρτα και το αγοράζετε. Σε λίγο όλοι σας οι γνωστοί στο facebook γνωρίζουν τι κάνατε - πιθανότατα και ο άνθρωπος για τον οποίο μπήκατε στον κόπο (τους έχει ειδοποιήσει όλους το κοινωνικό σας δίκτυο, το facebook). Οι προοπτικές που ανοίγονται με την είσοδο διαδικτυακών κοινοτήτων, όπως το Facebook, στη διαφήμιση δεν είναι καθόλου καλές για το απόρρητο των επικοινωνιών σας και –σύμφωνα με μια ευρωπαϊκή έρευνα – ίσως την ασφάλεια σας. Στο internet υπάρχουν πολλές πληροφορίες πλέον για σας και τις συνήθειές σας και αυτό πολλοί δεν θέλουν να το αφήσουν ανεκμετάλλευτο. Κοινωνικές διαφημίσεις; Οταν πέρσι το χειμώνα η διάσημη μηχανή αναζήτησης, Yahoo! προσπάθησε να εξαγοράσει το facebook προσφέροντας ένα δισ. δολ., ο 23χρονος ιδρυτής και ιδιοκτήτης του, Μαρκ Ζούγκερμπεργκ, αρνήθηκε θεωρώντας την προσφορά, χαμηλή. Λίγους μήνες αργότερα η εξαγορά του 1,6% μόλις, των μετοχών της εταιρείας του, στοίχισε στην Microsoft, 240 εκατομμύρια, εκτινάσσοντας την αξία του, στα 15 δισ. Το facebook είχε μεγαλώσει τρομακτικά από την εποχή που ήταν απλώς ένα δίκτυο κοινωνικής συνεύρεσης μεταξύ φοιτητών των καλών αμερικανικών πανεπιστημίων, και τώρα είχε έρθει πια η ώρα να βγάλει κέρδη από αυτό. Στις 6 Νοεμβρίου ο Μ. Ζούγκερμπεργκ, δήλωνε: «Σήμερα αλλάζουμε τη διαφήμιση για τα επόμενα 100 χρόνια» και παρουσίασε μια σειρά από νέους τρόπους προώθησης προϊόντων, τους οποίους βάφτισε «κοινωνική διαφήμιση». Εκτός από τις μικρές προσωποποιημένες καταχωρήσεις που ήδη προβάλλει στις ατομικές σελίδες των χρηστών του, το facebook εγκαινίασε ένα νέο είδος σελίδων ειδικά για εταιρείες που τους επιτρέπει να συνδεθούν με τους χρήστες, όπως ακριβώς κάνουν κι αυτοί μεταξύ τους. Ετσι κάθε χρήστης πλέον μπορεί να δηλώσει οπαδός ενός μουσικού συγκροτήματος που κυκλοφόρησε ένα καινούργιο δίσκο, να γράψει κριτική στη σελίδα ενός εστιατορίου και με αυτό τον τρόπο να γίνει ακούσιος διαφημιστής του, αφού όλοι οι φίλοι του θα το μάθουν μέσω της υπηρεσίας newsfeed που ενημερώνει αυτόματα κάθε μέλος του κύκλου για τα νέα των υπολοίπων. Αν κάθε χρήστης διαθέτει κατά μέσο όρο 20 εγγεγραμμένους φίλους τότε εύκολα υπολογίζει κανείς πως ακόμα κι ένα μικρό ποσοστό των 50 εκατ. μελών του facebook θα μπορούσε να εκθέσει το σύνολο της κοινότητας σε ανεπιθύμητα διαφημιστικά μηνύματα. Με το πρόγραμμα Beacon με το οποίο είναι συμβεβλημένες όσες εμπορικές επιχειρήσεις το επιθυμούν, κάθε φορά που κάποιος χρήστης αγοράζει προϊόντα τους στο internet ενημερώνεται αυτομάτως όλος ο κύκλος των φίλων του μέσω της υπηρεσίας newsfeed. Το facebook διατηρεί, ακόμα, το δικαίωμα να συγκεντρώνει πληροφορίες που βρίσκει γι’ αυτούς σε άλλες πηγές (εφημερίδες, internet κ.ο.κ). Οπως ήταν αναμενόμενο όλα αυτά ξεσήκωσαν μια μικρή θύελλα αντιδράσεων. Μέσα σε δέκα μέρες, 50.000 χρήστες είχαν διαδηλώσει την αντίθεσή τους στη νέα διαφημιστική πολιτική του δικτύου τους, υπογράφοντας ένα κείμενο διαμαρτυρίας. Το κύριο πρόβλημα σύμφωνα με οργανώσεις δικαιωμάτων, όπως οι Binary Freedom και moveOn είναι η αντιστροφή της ροής της πληροφορίας. Οι χρήστες αναγκάζονταν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα χωρίς δυνατότητα διαγραφής παρά μόνο κατά τη διεξαγωγή κάθε μιας συναλλαγής ξεχωριστά. Το facebook αναδιπλώθηκε δίνοντας τη δυνατότητα διαγραφής που ζητούσαν οι χρήστες του, όμως λίγο αργότερα μια νέα έκθεση ανεξάρτητων ερευνητών αποκάλυψε πως το πρόγραμμα Beacon εξακολουθούσε να στέλνει στοιχεία των χρηστών παρά τη θέλησή τους. Και όχι μόνο. Σύμφωνα με τις έρευνες των εταιρειών CA Threat Research Group και Computer Associates στοιχεία από την εμπορική δραστηριότητα όχι μόνο των μελών του facebook στα site των συμβεβλημένων εταιρειών αλλά και οποιουδήποτε άλλου συναλλάσσεται μαζί τους συγκεντρώνονται και αναλύονται από το δίκτυο. Τα στοιχεία αυτά συνδυάζονται με άλλα στοιχεία που ήδη διαθέτει το δίκτυο για τα μέλη του, όπως επίπεδο μόρφωσης, επικοινωνιακές συνήθειες, γεωγραφικά δεδομένα και χαρακτηριστικά των φίλων κάθε χρήστη ώστε να σκιαγραφείται ένα πρωτοφανώς λεπτομερές καταναλωτικό προφίλ. Το facebook πιστεύει ότι με τους παραπάνω τρόπους θα μπορέσει να εκμεταλλευθεί τον «ντόρο» που προκαλεί το φαινόμενο της δικτύωσης το οποίο επιτυγχάνεται στο κοινωνικό διαδίκτυο χάρη στη μετάδοση πληροφοριών από στόμα σε στόμα και να μετατρέψει τις φιλικές απόψεις σε εμπορικές συμβουλές αξίας. Τα ατομικά δικαιώματα Στην ίδια τη συμφωνία που κατά τρόπο αυτόματο υιοθετεί ο χρήστης προκειμένου να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του προβλέπεται τόσο η ανταλλαγή δεδομένων με άλλες εταιρείες όσο και με κρατικές υπηρεσίες, εφόσον κριθεί απαραίτητο. Ο,τι γράφεται δε, εκεί, ανήκει στο facebook, ακόμη και μετά τη διαγραφή κάποιου. Σύμφωνα με μια έρευνα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφαλείας Πληροφοριακών Συστημάτων που εδρεύει στην Κρήτη, η ποσότητα και ποικιλία των προσωπικών δεδομένων (κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο) που βρίσκονται πλέον καταχωρημένα στα κοινωνικά δίκτυα εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για την ατομική ασφάλεια των χρηστών τους. «Χρήση των δεδομένων αυτών θα μπορούσε να οδηγήσει σε αναγνώριση προσώπων, η δημιουργία ψηφιακών φακέλων για τις δραστηριότητες των χρηστών, κλοπή ταυτότητας, απόπειρα εκβιασμού, τρομοκράτησης και βιομηχανικής κατασκοπείας», αναφέρει χαρακτηριστικά! Τα ψηφιακά αρχεία φωτογραφιών έχουν στοιχεία που με κατάλληλη ανάλυση θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη συλλογή όλων των φωτογραφιών σας από το internet, την αναγνώριση της ταυτότητάς σας καθώς και την εξακρίβωση του πότε και πού δημιουργήθηκαν. |
Overhead the albatros hangs motionless upon the air and deep beneath the rolling waves in labyrinths of coral caves.....
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
|
ΟΚ λοιπόν, τα ψέμματα τελείωσαν. Ο Αντώνης Τσιπρόπουλος, webmaster του http://www.blogme.gr δικάζεται την Παρασκευή 14 Δεκέμβρη 2007 στα δικαστήρια της οδού Ευελπίδων από το πρώτο τριμελές Πλημμελειοδικείο, κατόπιν μήνυσής του από το Δημοσθένη Λιακόπουλο.
Μήλον της έριδος ήταν το (γαμάτο) blog http://funel.blogspot.com το οποίο σατιρίζει τον Λιακόπουλο. ¼λα ξεκίνησαν όταν το http://blogme.gr μέσα στους αυτόματους συνδέσμους ροής περιεχομένου (RSS) εμφάνισε περιεχόμενο από το funel. Η υποβολή μήνυσης συκοφαντικής δυσφήμισης κατά του ιδιοκτήτη του blogme.gr οδήγησε σε επιδρομή της αστυνομίας στην οικία του κ. Τσιπρόπουλου, σε κατάσχεση του υπολογιστή και σε αυτόφωρη σύλληψη του blogger. Αυτό συνέβη ενώ το blogme.gr απλώς περιείχε τον σύνδεσμο περιεχομένου σε εξωτερικό δικτυακό τόπο και όχι το περιεχόμενο της δυσφήμησης. Τέλος, εμείς σαν Κοιλάδα δημοσιεύσαμε ένα link στην πρώτη σελίδα, προσπαθώντας να βάλουμε και μεις το λιθαράκι μας στην πληροφόρηση του κόσμου για το τί παίζει. Ζήτω το σύχρονο ελληνικό Internet και η Κοινωνία της Πληροφορίας. ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: Σκιπίωνας, στις: 12/12/2007 21:10 |
Βάλε φωτιά στα ρούχα σου, και κέρνα μας απ' τα αμπάρια σου κρασί βαλσαμωμένο. Κόκκινο, κεντημένο με σταυροβελονιά. Απόψε, και για πάντα.
Hey, ho : ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.
Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: