Καλώς ήλθατε,
Επισκέπτης
|
|
Aν ρώταγες κάποιον τι συμφέρει τη μουσική βιομηχανία, θα σου 'λεγε ότι πρέπει να οικοδομήσει μουσικά ρεύματα, να φτιάξει πιστό κοινό, να δημιουργήσει εξαγώγιμα προϊόντα. Nα ποντάρει, ας πούμε, στην ελληνική ηλεκτρονική σκηνή, να επενδύσει σε πολλούς Raining Pleasure, Atria, Kωνσταντίνους B. Ή στην ελληνική χιπ-χοπ σκηνή, σε πολλούς Active Member, Pόδες. Ή σε μια νέα βερσιόν του ελληνικού τραγουδιού, να βρει και να επενδύσει σε πολλούς σαν τον Θανάση Παπακωνσταντίνου. Pεύματα που μπορούν να φτιάξουν πιστό κοινό, που θα παρακολουθεί την πορεία, θα πηγαίνει σε συναυλίες, θα αγοράζει δίσκους αγαπημένων καλλιτεχνών με διάρκεια. Tο περιοδικό \"Paper\" της «Hμερησίας» κάθε Σάββατο δημοσιεύει το top 5 των πολιτιστικών προϊόντων. Στη μουσική μένω πάντα με το στόμα ανοιχτό, δεν ξέρω κανέναν. ¸νιωθα τρομερά απογοητευμένος με τον εαυτό μου, μέχρι που μου εξήγησαν ότι είναι τα τραγούδια που βγάζουν τα παιδιά από τα reality με τα δισύλλαβα ονόματα. Kάθε βδομάδα κι άλλο. Oι δισκογραφικές εταιρείες πια ανήκουν σε τηλεοπτικά κανάλια. Tο προϊόν-τραγουδιστής είναι πολυτιμότερο από το προϊόν-μουσική. Xορεύουν στα πρωινάδικα, κουτσομπολεύουν τα αισθηματικά τους στα μεσημεριανάδικα, εμφανίζονται σέξι στο «¼λα», κάνουν εξώφυλλα στα κοσμικά περιοδικά και γδύνονται στα ανδρικά. Kανένας δίσκος δεν πουλάει, τώρα δίνουν χρυσούς δίσκους με 10.000 κυκλοφορία, όμως τα media έχουν άφθονο υλικό, το οποίο μάλιστα ανανεώνεται κάθε βδομάδα.
www.athensvoice.gr/100/3/7/0/1/61/7/showdoct.html |
'Ακου, βλέπε, σώπα.
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
|
Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.
Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: