Καλημέρα σας φίλοι.
Ωραίο το θέατρο. Λίγος και καλός ο κόσμος. Περίπου 2.000-2.500 χιλιάδες άτομα σε θέατρο χωρητικότητας 5.500 θεατών, τα οποία μάλιστα σε ποσοστό 50-60% αποχώρησαν μετά τις δύο πρώτες ώρες της συναυλίας. Προσωπικά το ευχαριστήθηκα το χθεσινό live.
Άριστα 10 στην μπάντα. Πολλοί από τους νεοπροστεθέντες μουσικούς έχουν απελευθερωθεί και σολάρουν ευχάριστα και ιδιαιτέρως. Εντονότερη και ουσιαστικότερη η ηλεκτρική κιθάρα, στα καλύτερά της η τρομπέτα χθές. Σφιχτοδεμένο και όμορφο set μέχρι την "παρουσίαση" των μουσικών. Αργότερα έκανε μια κοιλιά, εκεί που θα περιμέναμε την κορύφωση. Με κέφι ο Θανάσης, όχι όμως όπως στην αρχή της μικρής αυτής περιοδείας. Φέτος θέλει να το χορέψει το τσιφτετέλι του. Όλο ξεκινάει να λικνίζεται και όλο το κόβει. Να επισημάνω, επίσης, ότι έχει απελευθερωθεί αρκετά και ως ερμηνευτής (frontman της μπάντας!) με αποτέλεσμα να δίνει κάτι παραπάνω, ακόμη και με τις συσπάσεις του προσώπου του ή με τον τρόπο που πάλλει τις χορδές των οργάνων του, συγκριτικά με παλαιότερα. Σκεφτείτε λ.χ. το πως είναι πάνω στην σκηνή φέτος και πως ήταν στις αρκετά παλαιότερες συναυλίες του, οι οποίες έχουν αποτυπωθεί και Στα κέρατα του Ταύρου.
Στα συν η εκτέλεση της Παλιάς Πληγής μόνο με μπουζούκι, το Σ' αφήνω γεια (αν και θα το ήθελα λίγο πιο ηλεκτρισμένο), Πεχλιβάνης. Όπως και το after dj set με ενεργή συμμετοχή μελών της μπάντας. Από τα καινούρια μόνο το Σαν Μικέλε στην φετινή ενορχήστρωση, η οποία εμένα δεν με εντυπωσιάζει. Είναι τόσο δυνατά τα στιχουργήματα, που η περυσινή μινιμαλιστική εκδοχή του πήγαινε καλύτερα. Η εναλλαγή δηλαδή στις γέφυρες μεταξύ κλαρίνου, τρομπέτας, βιολιού ολίγον τι αδιάφορη. Αλλά ΟΚ. Είναι τεράστιο κομμάτι. Στο ανκόρ δεν παίχτηκε κάτι από τα συνηθισμένα, δυστυχώς ή ευτυχώς. Δεν τραβούσε άλλο καθώς ο περισσότερος κόσμος είχε φύγει. Εϊχαν αδειάσει σχεδόν οι κερκίδες.
Τώρα για την Ματούλα Ζαμάνη έχω να πω τα ακόλουθα, πάντοτε απολύτρως υποκειμενικά. Έχει βελτιωθεί είναι η αλήθεια σε σύγκριση με τις πρώτες συναυλίες. Έχει χαμηλώσει την έντασή της σε ορισμένα σημεία. Η βελτίωση αυτή, ωστόσο, στα αυτιά μου ήταν ανεπαίσθητη. Ήταν η συνηθισμένη βελτίωση που θα είχε μετά από κάποιες συναυλίες. Της πιστώνω ότι λέει τα κομμάτια διαφορετικά, με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Ωστόσο, εμένα δεν μου πάει. Συνεχίζει να έχει υψηλή ένταση σε άκαιρα σημεία, σχεδόν φωνασκεί. Ερμηνευτικά, στα κομμάτια του Θανάση, παραμένει άχρωμη και ενίοτε πολύ στακάτη. Ωραίο το μπρίο και το παιχνίδι πάνω στην σκηνή, αλλά όταν ερμηνεύεις Φειρούζ και Κοιλάδα και εγώ από κάτω δεν νιώθω τίποτε το ιδιαίτερο... Τέλος πάντων, μην γίνεται θέμα. Να δεχτώ ότι δίνει μια αξιοπρεπη ερμηνεία στο Μιλώ για σένα, στους Τρεις Ανθούς και στα Έρημα Κορμιά, αλλά είναι προφανές ότι στην Περσεφόνη, στα Παξιμάδια, στην Κοιλάδα, στην Φειρούζ βρίσκεται αρκετά μακρία. Ακόμη και τα φωνητικά στον Τειρεσία θα τα προτιμούσα από Χανιώτη. Χθες, μάλλον, είχε και κάποιο πρόβλημα το μικρόφωνό της στο σημείο αυτό.
Τα ξαναλέμε παίδες και σημειώστε ότι η εμφάνιση στις 30/10/2010 δεν ισχύει.
Χ.Γ.