Φιλτατε συγκοιλαδιτη mccormick,
δεν ξερω πως φανηκε στους αλλους αλλά εμένα κάθε άλλο παρα για ριβιου μου φανηκε. Με μια "φιλία" 16-17χρόνων περιμενα ένα πιο ψωμωμενο ριβιου. Μια παραθεση σημαντικών στιγμών-τραγουδιών της συναυλιας αναιρώντας την αξία τους με κάθε παλιότερη, καλυτερη (μαλλον) εκδοχή. Δεν βρέθηκα σε καμία από τις δυο συναυλίες και θα κάνω πολύ καιρό ακόμα απ' οτι φαινεται.
(προφανώς όχι γιατί δεν θέλω ή με απογοητευουν οι κριτικες)! Πάντως αν ακουγαμε ακόμα Λιζετα Μελίνα Μάρθα (δεν αμφιβάλλω σε καμια περιπτωση γι'αυτες ίσα ίσα είναι λατρεμένες όλες τους) δεν θα είχαν αφεθεί περιθωρια πειραματισμου του Θαναση. Κάθε συνεργασια έχει τη χάρη της, τα καλά της κα τα κακά της. Λαικεδελικα με μαρθα ναι ήταν ζενιθ. αλλα ζενίθ για αυτό το σχήμα με άλλα δεδομενα. Γουατεβερ. Ας ψηθεί κι αυτό το σχήμα και βλέπουμε! ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΙΣΩ παντως, οσο πιο κάθετα γινεται με την άποψη περι φωτη τραγουδιαρη. Όσο για το χαρούλη δεν καταλαβα την αντιστοιχιά με αλκινοο σε σχέση με τα τοσο δυνατα τραγουδια που δεν μπορει να πει. Αλκινοος=Θανασης?????
Ευχαριστουμε για την πλεηλιστ! Νομίζω πως εγω θα έβαζα + στην παραγκα.
Όσο για τα συνθήματα κλπ "απο τους φανατικους του θαναση" θα συμφωνήσω με τον προλαλησαντα palalos σχετικά με την κοινωνικό-πολιτική διάσταση της μουσικής, που σίγουρα η μουσική του θαναση εντασσεται σε αυτή την κατηγορία.
Λυπάμαι που ακούγονται τοσο αρνητικα σχολια για τη Ματουλα. Δεν έχω άποψη γι'αυτο το θέμα απλά σκέφτομαι πόσο έντονα λέγαμε πέρυσι πως λείπει η γυναικεία φωνή.
Όσο για το αν για κάποιον μια καλή συναυλία συντίθεται από τους επι-σκηνης-συντελεστές της, τους βρίσκω λάθος. χωρίς παρεα δεν πας πουθενα. (και χωρις κοιλαδα επισης
)
Το μπουκαλι οποιουδηποτε υλικού και αν ήταν, ασχολιαστο.
P.S.1 Αναμένω μερικούς αγαπητούς reviewers!
P.S.2 Σας σκεφτομουν όλους μαζι και σας ζηλευα.