Καλώς ήλθατε, Επισκέπτης
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: κέντρα μη διασκέδασης.

Re:κέντρα μη διασκέδασης. 17 έτη 10 μήνες πριν, #12061

  • thanasis
  • thanasis's Avatar
Επειδή κατά καιρούς γίνεται κριτική για τους χώρους που παίζουμε κι επειδή υπάρχει και η άλλη πλευρά του φεγγαριού θα ήθελα να την παρουσιάσω.
Είναι τόσες οι αντιφάσεις μου που δεν θα τολμούσα ποτέ να πω ότι είμαι αντιεξουσιαστής. Εκείνο που μπορώ να πω είναι ότι με θέλγει η ουτοπία του αναρχισμού. Δεν ζω σαν αναρχικός, έχω εμπορευματοποιήσει αυτό που παράγω αλλά προσπαθώ να διασώσω τον αυτοσεβασμό μου και να μη προδώσω μια ακαθόριστη αίσθηση δικαίου (που εγκαθίσταται στον εσωτερικό κόσμο πολλών ανθρώπων χωρίς να νοιάζεται για την ταξική τους προέλευση).
Στην αρχή ,το λοιπόν, πίστευα πως, ότι είναι να πάρω από τη μουσική το παίρνω τη στιγμή της γέννας. Εξάχνωση και τα λοιπά. ¸λα όμως που μετά από κάποιο διάστημα εμφανίζεται ένα πρόβλημα όμοιο μ’ αυτό που έχουν οι πολυκατοικίες.Το πρόβλημα του βόθρου που εχει γεμίσει. Αν δεν τον αδειάσεις,καινούργιο σκατό δεν μπορείς να ρίξεις. Άμα ρίξεις θα ξεχειλίσουν οι αποχετεύσεις.Στον δημιουργό θα ξεχειλίσει το μυαλό του, θα διαραγεί,αν δεν έχει δυνατό ένστικτο αυτοσυντήρησης. Αν έχει,θα καλέσει τον «Αχόρταγο»,που στην περίπτωσή μας είναι οι δισκογραφικές εταιρίες. Και αν δεν απαντάνε στο τηλέφωνο-κάτι που γίνεται όλο και πιο συχνά- θα αναγκαστεί να το κάνει μόνος του.Ωραία! Το κάναμε το δισκάκι. Και μετά;Μετά,αν δεν θες να είναι καθαρά οικογενειακή υπόθεση, πρέπει να το στηρίξεις,να το γνωστοποιήσεις. Ο εντιμότερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι οι ζωντανές εμφανίσεις. Για να γίνουν όμως οι εμφανίσεις και να μην είναι τυπικά, διαδικαστικά δίωρα αλλά δημιουργικές καταστάσεις με-λίγες, έστω-υπεβατικές εξάρσεις χρειάζεται πολύς κόπος ,μουσικοί με αυταπάρνηση και τύχη. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό αλλά και σκληρά εργαζόμενο. Το ίδιο, νομίζω, και οι συνεργάτες μου που είναι πολλοί-ειδκά τα τελευταία χρόνια-και εκλεκτοί. Σε όσους αρέσει αυτό που ακούνε στις εμφανίσεις μας, έχω να πω ότι δεν έγινε ως δια μαγείας αλλά προέκυψε μετά από πολλές-πολλές πρόβες και βάσανο. Είμαστε δέκα με δώδεκα άτομα,οι περισσότεροι με οικογένειες που στηρίζουν στη μουσική την επιβίωσή τους.(Βέβαια και τα μπακούρια δεν είναι σωστό να λιμοκτονούν). ¸χουμε και απαιτήσεις όσο αφορά τον ήχο, προσπαθούμε να συγκρατήσουμε-όσο μπορούμε-και την απληστία των ανθρώπων της νύχτας. ¨¼λα αυτά μας έχουν κάνει ένα σχήμα δυσκίνητο και οικονομικά δυσβάστακτο. Είναι λίγοι οι χώροι που μπορούν να μας δεχτούν κι ακόμα πιο λίγοι αυτοί που μπορούν να μας ανεχτούν και να τους ανεχτούμε. Και άντε,στην Αθήνα ας πούμε ότι υπάρχουν δυό –τρεις εναλλακτικές λύσεις. Στην περιφέρεια ,αν θελει να παίξει κάποιος-και γω θέλω γιατί μεγάλωσα και ζω στο βάλτο της επαρχίας και ξέρω τη γλύκα του να σε έχουν γραμμένο-τα πράγματα είναι σχεδόν πάντα μονόδρομος. Ας πάρουμε τις δύο πόλεις που αναφέρθηκαν,την Πάτρα και το Ηράκλειο. Στην Πάτρα έχουμε παίξει στο “REC” το οποίο δεν φέρνει πια σχήματα.Ή δεν θα παίζαμε καθόλου ή θα παίζαμε στο «Χάραμα».Επιλέξαμε το δεύτερο.(Ευκαιρία να παιχτούν το «¼ταν χαράζει» και το «Στις χαραυγές ξεχνιέμαι» στο φυσικό τους χώρο). Αν η εμπειρία είναι τραυματική δεν θα ξαναπατήσουμε. Ψιλοτραυματική εμπειρία είχα στο Ηράκλειο πέρυσι -σε έναν άλλο χώρο και όχι στο «ΜΠΑΚΑΡΑ»- όπου ο μαγαζάτορας μου ζητούσε επίμονα να κάνω διάλειμμα στο πρόγραμμα για να δώσει φρουτοσαλάτες στους πελάτες του.Δεν του έκανα τη χάρη και βεβαίως είπα στον άνθρωπο που μου κλείνει τις εμφανίσεις ότι δεν ξαναπαίζω εκεί.Μας έμεινε λοιπόν το «ΜΠΑΚΑΡΑ» ,όπου τουλάχιστον ο άνθρωπος που το έχει ξέρω ότι είναι εντάξι.
¸χω δοκιμάσει και την αυτοδιοργάνωση. Πολλά τα προβλήματα. Μου έτρωγε πολύ χρόνο και ενέργεια από πιο δημιουργικά πράγματα. Στην Αθήνα δε ,στο θέατρο «Χώρα»-όπου ήταν ο πιο ταιριαστός χώρος που έχω παίξει-ίσα που κατάφερα να μη μπω μέσα. Αλλά ακόμα κι εκεί κάποιοι δεν ήταν ευχαριστημένοι.
Για το ότι φέτος κάνω πολλές εμφανίσεις ,ναι ισχύει. Θεωρήστε το σαν μια «ηρωική έξοδο». Το παρόν σχήμα γιορτάζει τέσσερα -και βάλε- χρόνια φαγούρας .Δεν έχουμε άλλα μουστάκια να φάμε. Με το τέλος της χειμερινής περιόδου θα υπάρξει αγρανάπαυσις για μισό έως ένα χρόνο. Μετά έχει ο…πως τον είπαμε;
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:κέντρα μη διασκέδασης. 17 έτη 10 μήνες πριν, #12062

  • J.Cash
  • J.Cash's Avatar
Στην Κύπρο ρε Θανάση, γιατί δε φτάνει η \"ηρωική έξοδος\" μέχρι εδώ;
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:κέντρα μη διασκέδασης. 17 έτη 10 μήνες πριν, #12066

  • noa6064
  • noa6064's Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Πλατινένιος Χρήστης
  • Καταχωρήσεις: 428
  • Κάρμα: 0
thanasis έγραψε:
Μετά έχει ο…πως τον είπαμε;

Θεό Θανάση,Θεό.
kouf..
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:κέντρα μη διασκέδασης. 17 έτη 10 μήνες πριν, #12067

  • MeLiTzaNio
  • MeLiTzaNio's Avatar
  • ΑΠΟΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ/Η
  • Συντονιστής
  • Καταχωρήσεις: 2083
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες: 1
  • Κάρμα: 5
Σχετικά με τα μαγαζιά:

Πέρα από τις μεγάλες πόλεις Αθήνα - Θεσσαλονίκη όπου - κακά τα ψέμματα - ο καθένας είναι ελεύθερος να απολαύσει τα καλύτερα διαμάντια και τα χειρότερα σκουπίδια ανάλογα με τις πριτιμήσεις του, υπάρχει και όλη η υπόλοιπη Ελλάδα, η επονομαζόμενη \"επαρχία\".

Εκεί τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά όπως έχω αντιληφθεί από την πρόσφατη εμπειριά ζωής μου σε ένα τέτοιο μικρό και σχετικά απομακρυσμένο μέρος. Οι επιλογές διασκέδασης είναι απόλυτα συγκεκριμένες και οι διέξοδοι λίγες εώς και ανύπαρκτες.

Στο μέρος που ζω εγώ για παράδειγμα, μια αξιοπρεπής μουσική σκηνή που να μπορεί να φιλοξενεί σχήματα όπως του Θανάση ή του Σωκράτη, δεν έχει λόγο ύπαρξης γιατί δεν υπάρχει αντίστοιχο κοινό οπότε ένας τέτοιος χώρος δεν έχει τρόπο επιβίωσης και άρα κανένα \"επιχειρηματικό ενδιαφέρον\". Ακόμα και τις ελάχιστες εκδηλώσεις που διοργανώνονται σε μια αίθουσα που υπάρχει, ελάχιστος κόσμος τις παρακολουθεί.

¸χοντας ζήσει λίγο καιρό αυτήν την κατάσταση έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι καλό θα ήτανε να μας επισκεπτόντουσαν πιο συχνά κάποιοι καλλιτέχνες έστω και σε χώρο \"ακατάλληλο\" ή ακόμα και άντίθετο με την αισθητική και τον πολιτισμό που αυτοί προάγουν. Ίσως τότε να δίνοντας η ευκαιρία στους ανθρώπους που ζουν σε μικρά μέρη να γνωρίσουν και να εκτιμήσουν και άλλα είδη μουσικής εκτός από αυτά που σερβίρονται στα μέσα. Ίσως τότε να δημιουργούνταν κοινό που να επέτρεπε την δημιουργία ενός αξιοπρεπούς χώρου για την παρουσίαση τέτοιων σχημάτων.

Νομίζω ότι όλοι πρέπει να έχουμε επίγνωση της πραγματικότητας που ζούμε και πριν καταφύγουμε στην γκρίνια και στην μετάθεση των υποτιθέμενων ευθυνών θα πρέπει πρώτα απ´όλα να αναλογιζόμαστε αν εμείς προσωπικά έχουμε κάνει οτιδήποτε για να προάγουμε αυτό που θεωρούμε ότι αξίζει. Μιλάω πάντα για την επαρχία όπου όλοι πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό που θέλουμε δεν θα μας προσφερθεί έτσι απλά αλλά πρέπει να βάλουμε και μεις το λιθαράκι μας.

Υ.Γ.: Φίλε J.Cash η ηρωική έξοδος θα φτάσει στην Κύπρο. Τσέκαρε το θρεντ με τις ημερομηνίες συναυλιών.<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: MeLiTzaNio, στις: 23/12/2006 12:37
I'll tell you all my secrets
But I lie about my past
So send me off to bed forever more.
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:κέντρα μη διασκέδασης. 17 έτη 10 μήνες πριν, #12069

  • Hoyas
  • Hoyas's Avatar
O Θανάσης Παπακωνσταντίνου είναι ένας άνθρωπος και κατά συνέπεια καλλιτέχνης που διακρίνεται για την ειλικρίνεια, την ευθύτητα και την συνέπεια του. Αυτό εύκολα μπορεί να το συμπεράνει κανέις με μια απλή ανάγνωση συνεντέυξεων που έχει δώσει κατά καιρούς σε διάφορα έντυπα και οι οποίες είναι διαθέσιμες στο παρόν site. Από το 1995 μέχρι και σήμερα οι απόψεις του για τα πράγματα γενικά αλλά και για την μουσική ειδικότερα διατυπώνονται με τον ίδιο άμεσο και χωρίς περιστροφές τρόπο που ο άτυχος αναγνώστης έχει την αίσθηση ότι διαβάζει διαρκώς την ίδια συνέντευξη ελαφρώς παραλλαγμένη και ως εκ τούτου ,στα όρια της ακηδείας, σταματά.
¼λα τα παραπάνω για εμένα προσωπικά δεν θα είχαν καμία ιδιαίτερη αξία εάν συνοδεύονταν από αλαζονική και υπεροπτική στάση απέναντι σε όλους αυτούς που είναι πλέον σχεδόν «εξαρτημένοι» - συνειδητά ή ασυνείδητα, με την ιδιότητα του οπαδού ή του συνεργάτη &#8211; από την μουσική και την παρουσία του. Το μεγαλείο του ,πρώτα από όλα, ανθρώπου Θανάση Παπακωνσταντίνου βρίσκεται στο γεγονός ότι αυτή την ,για κάποιους κακώς εννοούμενη, αυξανόμενη επιτυχία του την αντιμετωπίζει με τον ίδιο σεβασμό και μετριοφροσύνη όπως τότε που ξεκινούσε την δισκογραφική του σταδιοδρομία (δεν κάνει καριέρα).). Δεν είναι πολλοί αυτοί που δηλώνουν ανεπαρκείς και προσπαθούν να μοιραστούν την αποδοχή του κόσμου με τους αφανείς συνεργάτες τους στους οποίους και αποδίδουν μεγάλο μέρος του επιτυχούς αποτελέσματος της δουλειάς τους. (δεν αναφέρομαι μόνο σε καλλιτέχνες).Δεν είναι πολλοί αυτοί που με τις ίδιες ή και λιγότερες απολαβές προσπαθούν με κάθε τρόπο να δώσουν στον καταναλωτή περισσότερο προιόν.(δεν αναφέρομαι μόνο σε καλλιτέχνες).
Σε κάθε περίπτώση και παρά τα παραπάνω αν κάποιος θεωρεί ότι ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου παρεκκλίνει της πορείας που ο ίδιος χάραξε ,και αρκετοί από εμάς ακολούθησαν και ακολουθούν, ας του το δηλώσει εμπεριστατωμένα και αμέσως. Ο ίδιος εξάλλου παρακάλεσε γι αυτό από την προσωπική του \"Γωνιά\" στο site. Απλά καλό θα είναι οι αιτιάσεις να έχουν να κάνουν με το πρόσωπο του και την δουλειά του και όχι με πράγματα εμμέσως συνδεόμενα με αυτόν και πολλές φορές αναπόφευκτα.

:mad: Δηλάδή για να καταλάβω ρε παιδία, αν η Κελυ Κελεκίδου εμφανιστεί στον χώρο τών ονείρων σας με το αντίτιμο που επιθυμείτε θα γουστάρετε;<br><br>Το μήνυμα διορθώθηκε από τον/την: hoyas, στις: 23/12/2006 13:15
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.

Re:κέντρα μη διασκέδασης. 17 έτη 10 μήνες πριν, #12070

  • Hoyas
  • Hoyas's Avatar
Δεν είμαι επισκέπτης, είμαι μέλος
Ο διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει τη δημόσια πρόσβαση σύνταξης.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

The Udjat Team Info

Η Udjat Team ευθύνεται για τη δημιουργία αυτής της ιστοσελίδας.
The Udjat Team is responsible for weaving this site.

Αν σας ενδιαφέρει η επικοινωνία μαζί μας, δοκιμάστε το παρακάτω email:
If you are interested in contacting us, please use the email address below: